Gå til innhold

"klump i pungen"


Prism

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er en gutt på 19 år, og merket for lenge siden (i vår) at noe var annerledes ved min venstre og høyre testikkel. Den til venstre hadde noe mykt og avlangt som gikk langsetter baksiden, akkurat som om det var en klump, og det var svært vanskelig å kjenne om den satt fast til testikkelen eller ikke. Det det kunne kjennes ut for meg at det var sædlederen som var tykkere på venstre enn på høyre side. Jeg tenkte ikke mer på det, siden den ikke var vond eller plaget meg. Jeg tenkte det var en skade etter en fotball som traff meg der. Men fortsatt er det likedan, og jeg har merket at når jeg ligger virker det av og til som at alt er normalt. Reiser jeg meg opp, blir den tykkere, og jeg kjenner den godt.. Sitter jeg eller ligger, minker den og kan forsvinne helt. Jeg kan ikke si noe om den har vokst eller ikke, siden den har variert hele veien. Har blitt rimelig bekymret i det siste, og må vite om det er noe farlig. Er spesielt bekymret for kreft. Jeg har ikke anledning til å besøke lege på over en uke, siden jeg skal ha eksamener (jeg vil også helst slippe å tenke på om dette er farlig mens jeg leser til eksamen). Tusen takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er det ingenting å bekymre seg for, alle har "en klump" lik det du beskriver i pungen.

Tror du kan ta det med ro, men oppsøk lege (når du kan) for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...