Gå til innhold

Sjalusi hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila83

Finnes det steder eller folk som er spesiellt flinke med sjalusi og mistenksomhet? Sliter skikkelig føler jeg, og jeg MÅ gjøre noe drastisk med det. men aner ikke hvordan, har prøvd en god del, men nå er mannen min skikkeliog lei, og jeg FÅR DET IKKE TIL ......ANER ikke hva jeg skal gjøre med det...han har sagt at begeret er fullt, redd det vil ødelegge mellom oss..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293402-sjalusi-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fortvila jente83

Er du generelt mistenksom?

Små doser medisiner og kognitiv terapi er det som vil hjelpe deg best.

Jeg vet ikke helt hva det kan være. Noen ganger er jeg veldig mistenksom. Går på ritalin 10mg. Føler ikke jeg blir værre av de heller egentlig. Gang på gang blir jeg satt ut , fordi jeg ikke får til å stole på noen. Mye ligger i meg selv fordi jeg føler meg aldri bra nok, rari i grunnen når alle skryter av både utseende mitt og tingene jeg gjør. Får liksom ikke finni ut hvorfor jeg ikke bare kan la det være. Klarer å roe meg etter en prat med typen, så helt til neste gang jeg eks. set at han ser på ei anna, eller går ut til noen å prater med de. Kjempe annspent, og får virkelig ikke til å roe meg ned...takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293402-sjalusi-hjelp/#findComment-2361626
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...