Gå til innhold

bipolare spekteret?

Gjest matt og sliten i bedring

Anbefalte innlegg

Gjest matt og sliten i bedring

Tilbakevendende depressiv lidelse.

Har i tillegg til antidepressiver begynt med lamictal med bra virkning. Føler meg mer avbalansert og rolig.

Har aldri vært manisk og har også ment at jeg ikke har vært hypomanisk, men lurer litt likevel.

Fra å være innesluttet, ser svart på alt, har ingen tro på meg selv og alt er vanskelig, kan jeg plutselig få en dag da troen på meg selv er på topp. Jeg er utadvendt og blir veldig intens i det jeg holder på med. Pulsen merkes godt, og på samme tid som jeg er i topphumør føles det likevel ubehagelig. Og stort sett så går jeg rett til bunns etterpå. Har ikke gjort noe jeg har angret på, men vet at den utadvendte typen er jeg ikke normalt.

Før jeg begynte med lamictal hadde jeg mye opp og nedturer på denne måten. Kunne skifte i løpet av dagen, men nå klarer jeg lettere og hente meg inn igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293454-bipolare-spekteret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...