skal Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En liten glad rapport etter 4 mnd hos ny psykomotorisk fysioterapaut! Jeg har alienknær! Med rare ting som kan bevege seg. Kneskjell kalles de! Noen ganger kan jeg gjøre det med knærene, eller med musklene rundt - andre ganger må jeg flytte på de med hendene! Men de rører på seg og det ser og kjennes helt corny! Også har jeg mange rare muskler i beina. Før kunne jeg bare stramme beina, som en enhet. Nå kan jeg stramme noen av de, iblant bare en. Noen ganger vet jeg hva jeg gjør, noen ganger ikke. Er som å trykke på knapper i kontrollpanelet i hjernen som det står venstre ben 4 på, og jeg aner ikke hva som er 4, men så er det noe som rører på seg. Fullstendig absurd. Jeg kan ligge på magen på benken og hvile. Kjenne hvordan pusten får hvile. Hun trykker og knar. Noen ganger en liten panikk - noe løsner, men så går det over, det er ikke farlig å slippe! Hendene hennes er ikke farlige. Og dette er MEG!!!! Jeg som gråt VIL IKKE før hver eneste fysio-time i 2 1/2 år. Som satt stille og mutt og prøvde å røre meg minst mulig Som koblet ut. Som syntes hender var ekle og benken farlig. Som nesten aldri klarte å si ifra når noe ble ekkelt. Som hatet kroppen og alle de ekle reaksjonene. Er fortsatt ekle ting. Skumle ting. Farlige ting. Men de får ikke ta hele oppmerksomheten. Og jammensanten er jeg nysgjerrig på denne rare kroppen med alle de merkelige musklene og senene med enda merkligere navn! Det er håp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293542-den-rare-kroppenverdens-beste-fysio-litt-h%C3%A5p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
javelda1365380927 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 utrolig bra, Skal! Fantastisk framgang!!! Stolt på dine vegne! Gir dessuten meg også håp og lese dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293542-den-rare-kroppenverdens-beste-fysio-litt-h%C3%A5p/#findComment-2362818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.