Gå til innhold

Hvem er dette?


Jølsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    19

  • sweetness

    7

  • Babette

    4

  • Piraye

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nei hun ble ikke stemplet, hun ER dum.

Ja, det må hun sannsynligvis være om du kjenner henne såpass bra at hun faktisk er i din omgangskrets og har slike venner som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg husker ikkje navnet hennes, men tror det er ho som driver den der frisørsalongkjeden, husker ikkje navnet på den heller desverre.

Men ho har vært på Skavlan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg husker ikkje navnet hennes, men tror det er ho som driver den der frisørsalongkjeden, husker ikkje navnet på den heller desverre.

Men ho har vært på Skavlan.

Kanskje det var Lass A. Ron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinterstorm

Har ikke sett de andre svara, men dette er Svanhild (Svendsen) hun som mistet barna sine og det var mye avisoppslag p.g.a en IQ test mange trodde var årsaken til at hun mistet barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg husker ikkje navnet hennes, men tror det er ho som driver den der frisørsalongkjeden, husker ikkje navnet på den heller desverre.

Men ho har vært på Skavlan.

Har ho vært på Skavlan også? Ikke nok med den unge fotballspilleren hun nettopp har ektet, altså?

Du tenker på Ellen Nicolaysen, Nikita-gründeren. Men det er altså ikke henne. Bildet forestiller Svanhild Jensen, som ble landskjent da hun ble fratatt sine barn, bl.a. fordi hun scoret for lavt på en IQ-test. Eller det var slik saken ble framstilt i media, rettere sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan da umulig være innenfor grensene av hva som er nødvendig?

Ja, så et dusin juleinnlegg daglig hva angår julegaver, er nødvendig. Wakeupcall!

Jeg bare lurte på hvem hun var. Din lille noksagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett de andre svara, men dette er Svanhild (Svendsen) hun som mistet barna sine og det var mye avisoppslag p.g.a en IQ test mange trodde var årsaken til at hun mistet barna.

Aha, det vet jeg det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ho vært på Skavlan også? Ikke nok med den unge fotballspilleren hun nettopp har ektet, altså?

Du tenker på Ellen Nicolaysen, Nikita-gründeren. Men det er altså ikke henne. Bildet forestiller Svanhild Jensen, som ble landskjent da hun ble fratatt sine barn, bl.a. fordi hun scoret for lavt på en IQ-test. Eller det var slik saken ble framstilt i media, rettere sagt.

Vet du om hun har barna nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hørt noe om saken det siste året, men det siste jeg leste var at hun ikke hadde fått dem tilbake.

Ok, det var jo leit å høre. Var det bare fordi hun scoret lavt på en IQ-test, eller ligger det andre ting i bakgrunnen media ikke skriver om tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterstorm

Ok, det var jo leit å høre. Var det bare fordi hun scoret lavt på en IQ-test, eller ligger det andre ting i bakgrunnen media ikke skriver om tror du?

Det er mye media ikke skreiv om saken her, så det var ikke IQ testen som avgjorde utslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye media ikke skreiv om saken her, så det var ikke IQ testen som avgjorde utslaget.

Ok, skjønner. Syntes beslutningen falt på litt for tynt grunnlag, ja. Det er som regel endel skurr i bakgrunnen når det kommer ut i media på den måten. Håper i allefall barna hennes er i trygge hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du bildet egentlig? Det stod ingenting der om hvem hun var etc?

Jeg skulle finne et bilde av Eli Rygg, i forbindelse med en spørreundersøkelse. Så kom bildet av denne Svanhild, som hun visstnok heter, opp. Derfor jeg lurte på om det var Eli Rygg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...