Gå til innhold

Hvem er dette?


Jølsen

Anbefalte innlegg

Ok, det var jo leit å høre. Var det bare fordi hun scoret lavt på en IQ-test, eller ligger det andre ting i bakgrunnen media ikke skriver om tror du?

Jeg har ikke noen form for innsideinformasjon, men så vidt jeg vet var det en helhetsvurdering som lå til grunn for avgjørelsen, deriblant morens kjæreste, som brakte med seg uro i i heimen.

IQ-testen slo fast at hun var lettere psykisk utviklingshemmet, men basert på dokumentaren om henne var hun etter mitt syn ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    19

  • sweetness

    7

  • Babette

    4

  • Piraye

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke noen form for innsideinformasjon, men så vidt jeg vet var det en helhetsvurdering som lå til grunn for avgjørelsen, deriblant morens kjæreste, som brakte med seg uro i i heimen.

IQ-testen slo fast at hun var lettere psykisk utviklingshemmet, men basert på dokumentaren om henne var hun etter mitt syn ikke det.

Det er jo veldig trist da, for det er ganske mange verre foreldre ute i verden som ikke har tatt noen IQ-test. Er så mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig trist da, for det er ganske mange verre foreldre ute i verden som ikke har tatt noen IQ-test. Er så mye rart.

Ja, men jeg tror ikke du skal henge deg for mye opp i den IQ-testen. Modenhet og evne til grensesetting har nok også vært vektlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg tror ikke du skal henge deg for mye opp i den IQ-testen. Modenhet og evne til grensesetting har nok også vært vektlagt.

Ja, det ahr du nok rett i. Håper i allefall alt er bra med dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ho vært på Skavlan også? Ikke nok med den unge fotballspilleren hun nettopp har ektet, altså?

Du tenker på Ellen Nicolaysen, Nikita-gründeren. Men det er altså ikke henne. Bildet forestiller Svanhild Jensen, som ble landskjent da hun ble fratatt sine barn, bl.a. fordi hun scoret for lavt på en IQ-test. Eller det var slik saken ble framstilt i media, rettere sagt.

Har ho gifta seg med en ung fotballspiller? Jaja, eg ville aldri ha gifta meg med ho.

Svanhild Jensen ja, men ho ligna til forveksling både Eli Rygg og Ellen Nikolaisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...