Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er to ting jeg husker du har snakket om:

1. Du har snakket om (det jeg opplevde som) "filmer" hvor du ser du skader folk, og dette ble du veldig redd av, og fikk det for deg at du måtte holde deg unna andre for å ikke skade det, og det gjorde du.

2. Senere har du snakket om at du ser skjulte budskap om deg i teksten her inne. Du sa du tenkte noen ville "drive deg til selvmord" på denne måten. Dette sa du hadde blitt bedre, men ikke helt borte.

Mulig det er mer, men var det jeg la merke til da...

''Du sa du tenkte noen ville "drive deg til selvmord"''

Sa jeg virkelig det? Det må ha vært sent på natten, når selvkontrollen var totalt fraværende. Det er sånne tanker jeg synes er så "gale" at jeg ikke tør nevne det for andre.

Jeg kunne jo si noe sånn til behandleren min også, men h*n ville da antagelig ikke ta det bokstavelig, det pleier h*n ikke gjøre når jeg prøver å si sånt. Han pleier å oppfatte det som en metafor eller noe jeg sier i overført betydning.

Det er alt for mye som svirrer rundt for meg, og jeg trenger å få litt klarhet i dette før neste time, så jeg vet hva jeg skal prøve å få sagt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293553-hva-skjer-med-meg/#findComment-2363119
Del på andre sider

Beklager om jeg ikke skulle ha sagt det...

Hvorfor skulle ikke du ha sagt det? Jeg ble bare overrasket (og en tanke skremt) av at jeg hadde latt den tanken komme til uttrykk. Trodde jeg pleide å holde sånne tanker for meg selv, men denne gangen har visst kontrollen glippet litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293553-hva-skjer-med-meg/#findComment-2363214
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...