Gå til innhold

Ny kjøkkenkran

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linken går bare til forsiden. Hvilken modell mener du? Jeg tror jeg har falt for den Gardia-serien.

Sorry :-)

Denne:

FMM 9631-200

NRF4301686

Garda IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry :-)

Denne:

FMM 9631-200

NRF4301686

Garda IV

Ja - veldig stilig! Synes det er litt vanskelig å se forskjellen på de ulike Gardia-modellene på bildet. Aner du hva de koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - veldig stilig! Synes det er litt vanskelig å se forskjellen på de ulike Gardia-modellene på bildet. Aner du hva de koster?

Tror det er sengetid for meg snart, for jeg roter så...

Garda

FMM9631-2000

Vet ikke hva de koster, men vil gjerne høre om du finner det ut. Jeg må også ha meg ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gubben i huset her er rørlegger så han kan nok anbefale en. men han er på jobb :) vet han bruker mye Oras.

Oras er vel en rørleggerkjede, ikke et merke på kjøkkenkraner....? Eller tar jeg feil?

Har kontaktet Oras her i byen, for å få tak i rørlegger asap zulu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oras er vel en rørleggerkjede, ikke et merke på kjøkkenkraner....? Eller tar jeg feil?

Har kontaktet Oras her i byen, for å få tak i rørlegger asap zulu.

får oras kraner også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok vi turen for å kjøpe ny kran. Hadde nesten fått mannen min på kroken for å kjøpe en sånn stilig Gardia-kran - men så hadde butikken den delen som var gått i stykker.....

Så da ble det til at vi bare kjøpt ny del...... Litt skuff, men det er jo mest fornuftig da...... :-((((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...