Gjest prust Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 http://www.fmmattsson.no/ Denne ville jeg ha valgt! :-) Linken går bare til forsiden. Hvilken modell mener du? Jeg tror jeg har falt for den Gardia-serien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papez Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Linken går bare til forsiden. Hvilken modell mener du? Jeg tror jeg har falt for den Gardia-serien. Sorry :-) Denne: FMM 9631-200 NRF4301686 Garda IV 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sorry :-) Denne: FMM 9631-200 NRF4301686 Garda IV Ja - veldig stilig! Synes det er litt vanskelig å se forskjellen på de ulike Gardia-modellene på bildet. Aner du hva de koster? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papez Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja - veldig stilig! Synes det er litt vanskelig å se forskjellen på de ulike Gardia-modellene på bildet. Aner du hva de koster? Tror det er sengetid for meg snart, for jeg roter så... Garda FMM9631-2000 Vet ikke hva de koster, men vil gjerne høre om du finner det ut. Jeg må også ha meg ny... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 gubben i huset her er rørlegger så han kan nok anbefale en. men han er på jobb vet han bruker mye Oras. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 gubben i huset her er rørlegger så han kan nok anbefale en. men han er på jobb vet han bruker mye Oras. Oras er vel en rørleggerkjede, ikke et merke på kjøkkenkraner....? Eller tar jeg feil? Har kontaktet Oras her i byen, for å få tak i rørlegger asap zulu. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Oras er vel en rørleggerkjede, ikke et merke på kjøkkenkraner....? Eller tar jeg feil? Har kontaktet Oras her i byen, for å få tak i rørlegger asap zulu. får oras kraner også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da tok vi turen for å kjøpe ny kran. Hadde nesten fått mannen min på kroken for å kjøpe en sånn stilig Gardia-kran - men så hadde butikken den delen som var gått i stykker..... Så da ble det til at vi bare kjøpt ny del...... Litt skuff, men det er jo mest fornuftig da...... :-(((((((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.