Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Mannen min ønsker seg noe til jul som kan få ham til å komme i form! Men hva kan det være tro? Han har tidligere syklet en del, men det har vært lite de to siste årene. Han har i perioder litt fysisk tung jobb, men trener ikke noe kondistrening - og det burde han gjøre (sier han selv). Han får vondt i knærne hvis han jogger, liker ikke å svømme. Hva i all verden kan jeg gi ham? Vi har kjøpt flatskjerm til hverandre som hovedpresang, så det skal egentlig ikke være noe veldig dyr ting..... 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hmm...Pa tv shop har de vel diverse produkter for aa komme i form.Kanskje ta en titt der? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 "Gavekort" på hanky-panky ;o) Trimsykkel/spinningsykkel Treningsball + DVD + matte Treningsmaskin m/vekter 0 Siter
sweetness Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Sykkelsko er et "must" hvis han liker å sykle/går på spinning. Kanskje du kunne gitt han sykkelsko i julegave så kunne han selv få det lille puffet med å melde seg inni en treningsklubb/senter hvis han ikke er det allerede? Spinning er noe heeelt annet med slike sko!=) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hmm...Pa tv shop har de vel diverse produkter for aa komme i form.Kanskje ta en titt der? Mja... orker ikke sitte og glo på TV-shop-reklame.... Du har ikke noen konkrete tips da? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Gode tursko, treningsdagbok, pulsklokke, skritteller. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Skritteller eller pulsklokke. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Mja... orker ikke sitte og glo på TV-shop-reklame.... Du har ikke noen konkrete tips da? Hva med nettsida til tv-shop? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Mja... orker ikke sitte og glo på TV-shop-reklame.... Du har ikke noen konkrete tips da? Jeg tenkte du kunne gaa paa nettet aa se:-) http://www.gaveguide.no/kategori/butikker/tvshopno/ 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197362542' post='3746537] Hva med nettsida til tv-shop? Det tenkte jeg ikke på.....! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tenkte du kunne gaa paa nettet aa se:-) http://www.gaveguide.no/kategori/butikker/tvshopno/ Takk! Skal sjekkes ut når jeg har litt god tid :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197361567' post='3746523] "Gavekort" på hanky-panky ;o) Trimsykkel/spinningsykkel Treningsball + DVD + matte Treningsmaskin m/vekter ''"Gavekort" på hanky-panky ;o) Trimsykkel/spinningsykkel Treningsball + DVD + matte Treningsmaskin m/vekter'' Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"? Trimsykkel har vi - brukes mest som klesstativ :-) Treningsmatte fikk jeg av ham til bursdagen, dvd har vi også - brukes ikke så ofte.... Ball har vi ikke - tror ikke det er akkurat hans stil.... Treningsmaskin m/ vekter hadde han sikkert likt, men det blir nok for dyrt. Dessuten har vi vekter, men de bruker jeg, og ikke han.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Sykkelsko er et "must" hvis han liker å sykle/går på spinning. Kanskje du kunne gitt han sykkelsko i julegave så kunne han selv få det lille puffet med å melde seg inni en treningsklubb/senter hvis han ikke er det allerede? Spinning er noe heeelt annet med slike sko!=) Sykkelsko har han, men synes det er kjedelig å sykle alene. Kanskje spinning hadde vært noe for ham ja? Men er det menn i en spinningssal, eller stort sett bare damer? For å si det sånn, så vil han ikke bli med meg på Friskis og SVettis! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Gode tursko, treningsdagbok, pulsklokke, skritteller. JEG ønsker meg pulsklokke - men han kunne fått skritteller av meg :-) Han må nok trene mer intensivt enn å gå tur hvis han skal komme i form - og løpe kan han ikke pga kneet. Sendte deg forresten mail i stad :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Skritteller eller pulsklokke. Ja - skritteller var jo en god idé :-) Pulsklokke ønsker JEG meg :-D 0 Siter
sweetness Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Sykkelsko har han, men synes det er kjedelig å sykle alene. Kanskje spinning hadde vært noe for ham ja? Men er det menn i en spinningssal, eller stort sett bare damer? For å si det sånn, så vil han ikke bli med meg på Friskis og SVettis! Her jeg trener( liten by,lite senter) er det mange menn på spinningtimene! =) ca 50-50 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Her jeg trener( liten by,lite senter) er det mange menn på spinningtimene! =) ca 50-50 Så bra! Tror kanskje det hadde vært noe for ham :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 ''"Gavekort" på hanky-panky ;o) Trimsykkel/spinningsykkel Treningsball + DVD + matte Treningsmaskin m/vekter'' Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"? Trimsykkel har vi - brukes mest som klesstativ :-) Treningsmatte fikk jeg av ham til bursdagen, dvd har vi også - brukes ikke så ofte.... Ball har vi ikke - tror ikke det er akkurat hans stil.... Treningsmaskin m/ vekter hadde han sikkert likt, men det blir nok for dyrt. Dessuten har vi vekter, men de bruker jeg, og ikke han.... ''Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"?'' *Ler så jeg griner* Jo - hanky panky = et godt, gammeldags knull! Den beste trimmen som finnes! ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 ''Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"?'' *Ler så jeg griner* Jo - hanky panky = et godt, gammeldags knull! Den beste trimmen som finnes! ) Jeg trodde hun tulla... 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197373324' post='3746742] Jeg trodde hun tulla... Jeg trodde hun ville slengt på en smiley hvis det var en spøk, men man vet jo aldri. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.