Gå til innhold

Komme-i-form-gave


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde hun ville slengt på en smiley hvis det var en spøk, men man vet jo aldri. :o)

Øy! Ikke mobb meg!

Hanky-panky er ikke akkurat et hverdagslig uttrykk i heimen - så jeg var litt treg der....

Et gavekort ja - hadde jo vært moro - men kanskje det skulle åpnes i det stille uten svigermor til stede!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkel blir kanskje for dyrt? Eller så har han det kanskje fra før?

Pulsklokke? En sånn dings til å feste på sykkelen som måler avstand, tid og fart? Togbillett for han + sykkel til Trondheim, så han kan delta i det store sykkelløpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG ønsker meg pulsklokke - men han kunne fått skritteller av meg :-) Han må nok trene mer intensivt enn å gå tur hvis han skal komme i form - og løpe kan han ikke pga kneet.

Sendte deg forresten mail i stad :-)

Har han da særlig nytte av en skritteller for å komme i bedre form? Å gå tur er ikke nok, og jogge kan han ikke på grunn av kneet.

Kan ikke han få pulsklokke selv om du ønsker deg det? Kjøp to så har dere en hver. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkel blir kanskje for dyrt? Eller så har han det kanskje fra før?

Pulsklokke? En sånn dings til å feste på sykkelen som måler avstand, tid og fart? Togbillett for han + sykkel til Trondheim, så han kan delta i det store sykkelløpet?

''Sykkel blir kanskje for dyrt? Eller så har han det kanskje fra før?

Pulsklokke? En sånn dings til å feste på sykkelen som måler avstand, tid og fart? Togbillett for han + sykkel til Trondheim, så han kan delta i det store sykkelløpet?''

Sykkel fikk han til 30 års dagen - pulsklokke ønsker jeg meg til jul.

Den togbilletten var litt artig, men han er nok i altfor dårlig form til å klare å trene seg opp til det løpet på bare noen måneder.

Men takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...