Gå til innhold

Kaster opp av medisinen..

Anbefalte innlegg

Gjest solen skinner:-)

Jeg kaster bare opp av medisinen jeg har fått for angst.ssri. Cipralex. Har prøvd andre ssri og, men kaster opp da og.

Jeg har prøvd atarax mot angst, den ble jeg ikke dårlig av, men virket meget dårlig.

Er det noe annet som jeg kan prøve? Jeg er noe sensitiv mot medisiner.

Håper noen vet, for jeg trenger hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293611-kaster-opp-av-medisinen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solen skinner:-)

Kanksje du kunne prøve anafranil som er ett tricyklisk antidepressiva som hjelper mot angst? Jeg hadde kvalmefobi og fikk da dette da jeg nektet å ta fevarin (som er det preparatet som gir værst kvalme).

Ok..

Syns du den virket bra mot angst? Den er ikke i ssri gruppa? Noen andre slitsomme bivirkninger m den?

Jeg trenger å roe ned nervene.. Slitsomt dette..

Ok..

Syns du den virket bra mot angst? Den er ikke i ssri gruppa? Noen andre slitsomme bivirkninger m den?

Jeg trenger å roe ned nervene.. Slitsomt dette..

den er ikke i ssri gruppa nei. Det er en gammel type antidepressiva, men har overlevd iom at den er kjent for å ta både angst og ocd. Jeg fikk desverre urinretensjon (vannlatningsbesvær av den, så jeg kom aldri opp i terapeutisk dose, derfor har jeg ikke prøvd den godt nok til å kunne si om den virket på meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...