Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Når sender dere ut julekortene folkens? Jeg sendte dem for et par dager siden. Nå tipper jeg at jeg får 2-3 svar. Hadde det vært Lillemus eller noen som hadde skrevet nøyaktig det samme innlegget hadde det blitt en meter med svar.. men sånn er det vel med den saken. 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Manglende svar kan også skyldes at det var en tråd med akkurat samme tema oppe for et par dager siden. Men så vidt jeg husker, svarte jeg ikke i den, så hittil leder du 1-0! ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Det var en prikk lik tråd for noen dager siden! Følg heller med eller kikk over trådene i åpent er mitt råd til deg, frøken sutrefutre! 0 Siter
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Manglende svar kan også skyldes at det var en tråd med akkurat samme tema oppe for et par dager siden. Men så vidt jeg husker, svarte jeg ikke i den, så hittil leder du 1-0! ;-) Men du svarte jo ikke på det jeg spurte om 0 Siter
fresja Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kan ikke huske den forrige tråden om julekort. Har ikke sendt noen julekort enda; det pleier være i siste liten. Sender bare noen få. 0 Siter
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Det var en prikk lik tråd for noen dager siden! Følg heller med eller kikk over trådene i åpent er mitt råd til deg, frøken sutrefutre! Nei, her er det trynefaktor for alle penga 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Men du svarte jo ikke på det jeg spurte om OK, her er mitt svar: Jeg har ikke sendt julekortene ennå - rett og slett fordi jeg ikke er ferdig med dem! :-) Hvis jeg rekker det i begynnelsen av neste uke, er jeg fornøyd. To unntak fra det ovennevnte: Jeg har sendt julekort til USA, der må man være så gudsjammerlig tidlig på'n...;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Så overskriften, og tenkte å svare, men mistet lysten etter å ha lest den i mine øyne uberettigede sutringen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, her er det trynefaktor for alle penga ''Nei, her er det trynefaktor for alle penga'' Kjenner ikke et eneste tryne her inne, jeg Vil påstå at ditt innlegg var mer enn provoserende og sier mer om sutrefutrer enn andre typer... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Da noen spurte om det samme for et par dager siden svarte jeg at de blir sendt dagen etter. De ligger fremdeles i veggseksjonen og venter på å få spre seg. 0 Siter
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Så overskriften, og tenkte å svare, men mistet lysten etter å ha lest den i mine øyne uberettigede sutringen Ikke uberettiget nei, for det er sånn det er her. Også svarte du jo allikevel.. 0 Siter
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ''Nei, her er det trynefaktor for alle penga'' Kjenner ikke et eneste tryne her inne, jeg Vil påstå at ditt innlegg var mer enn provoserende og sier mer om sutrefutrer enn andre typer... Du skjønner da hva jeg mener med trynefaktor.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ikke uberettiget nei, for det er sånn det er her. Også svarte du jo allikevel.. Som du påpekte til morsan svarte jeg ikke på spørsmålet ditt. Mitt poeng er at jeg sjelden ser på hvem som har skrevet inn før jeg beslutter å svare, men det hender jo. F.eks. vet man at Lillemus svarer høflig og reflektert . 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg sender lite eller ingen kort. Jeg bruker å ringe rundt å snakke med folkene i desember 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ''Nei, her er det trynefaktor for alle penga'' Kjenner ikke et eneste tryne her inne, jeg Vil påstå at ditt innlegg var mer enn provoserende og sier mer om sutrefutrer enn andre typer... Hele DOL går på trynefaktor. De gamle damene har en egen syklubb hvor de bestemmer hvem de skal svare. Man burde likevel ikke bry seg om disse, de har jo ikke noe annet liv. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre. Sier DU, he, he. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Sier DU, he, he. Ja, det sier jeg. Jeg mente dessuten ikke deg, jeg har aldri sett på deg som en av disse hurpene. Jeg synes du er en svært reflektert, nyansert og god person. 0 Siter
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hele DOL går på trynefaktor. De gamle damene har en egen syklubb hvor de bestemmer hvem de skal svare. Man burde likevel ikke bry seg om disse, de har jo ikke noe annet liv. Enig der 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hele DOL går på trynefaktor. De gamle damene har en egen syklubb hvor de bestemmer hvem de skal svare. Man burde likevel ikke bry seg om disse, de har jo ikke noe annet liv. Eh, snakker du fremdeles...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.