Gå til innhold

Ferrero Rocher


adelie

Anbefalte innlegg

Og du er ikke fjern?

Siste gangen jeg bryr meg om en liten fjert som deg, uansett om Dorthe og andre går god for deg!

I mine øyner er du mindre enn en fjert, selv om den lukter helt forferdelig...

Hehe, og du fremstår ikke som en totalt nutcase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    11

  • hidi, the scorpion

    6

  • Sofline

    3

  • pekkaline

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Isflaket

Ække nøtter i Mozartkuler, men sjokolade, marsipan og nougat. *fysen*

Det skulle jeg til å skrive også.. Men det er vel litt grønn masse inni? og der er det vel pistasjenøtter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg til å skrive også.. Men det er vel litt grønn masse inni? og der er det vel pistasjenøtter?

Ja, det er sant! Hvordan kunne jeg glemme det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Ja, det er sant! Hvordan kunne jeg glemme det? ;)

Jeg satt å skrev nesten det samme som deg da jeg kom på det, men allikevel er det vel mer nøtter i Ferrero Rocher?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt å skrev nesten det samme som deg da jeg kom på det, men allikevel er det vel mer nøtter i Ferrero Rocher?

Ja, og det er vel hasselnøtter, tror jeg. Det er utrolig lenge sida jeg har spist Mozartkuler nå. Altfor lenge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope. Ikke i nærheten!

(Mozartkuler pisser jo på Ferrero Rocher!)

;)

''Mozartkuler pisser jo på Ferrero Rocher!''

Pøh. Ferrero Rocher er jo myyye bedre enn Mozartkuler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg også tenkte på Ferrero Rocher da jeg svarte i en annen tråd at jeg ikke liker Mozart-kuler....

Når jeg tenker meg om, er jeg neimen ikke sikker på om jeg har _smakt_ Mozart-kuler....

Det ante meg at det ville dukke opp en slik tråd, etter Mozartkule-avsporingen i den andre.

Folkeopplysning:

Ferrero Rocher er mer vanlig enn Mozartkuler i Norge, i hvert fall har de vært mer utbredt de siste årene. Mozartkuler er i flere lag og inneholder bl.a. nougat og pistasj. Her er et bilde av en gjennomskåret kule:

http://no.wikipedia.org/wiki/Nougat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Det ser ikke ut som noen har greid å svare deg på forskjellen:

Ferrero Rocher er en hasselnøtt i nougat?, med veldig tynn kjeks rundt, med sjokolade på, og hasselnøttbiter rundt. Om de ikke har endret på dem.

Mozartkuler er vel marsipan i sjokolade med noe med pistasjnøtter inni? Altså de er grønne inni? Aldri spist dem, bare sett dem.

Ferrero Rocher er dyre, men de har dem på "alle" butikker. Mozartkuler ser jeg sjeldent, mulig de kun er på kiosker. Og da er vel prisen deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...