Gå til innhold

Hva med juletreet da?


pekkaline

Anbefalte innlegg

Er det noen lege der da?

har jeg aldri sett?

Han vi bruker i Arendal er barnelege, og spesielasit på astma og allergi. begge jentene har refluks-problemer, og jeg har fått veldig tillit til ham.... Når det er kontroll hver 2. eller 3. måned, så går det jo md en tur til Arendal....

Mannen min har faktisk pendlet til Grimstad i ti år......

Er ellers veldgi fornøyd med fastlegen - som holder til mellom broa og oss :-)

Det høres ut som du har riktig lege da. Skreiv jeg rona? Mener hånes hehe, der er det apotek også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du har riktig lege da. Skreiv jeg rona? Mener hånes hehe, der er det apotek også.

Du skrev Rona ja :-) I Hånedkrysset er det jo litt flere helseting, ja! Kjenner ingen lege der, men er som sagt fornøyd med fastlegen vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast-treet vårt har ligget i garasjen i halvannet år, så jeg lurer jaggu på om ikke det er et og annet småkryp der og....

Finnes det ikke noe å spraye på da tro? Så får vi vel drept litt ozon i samme slengen. ;)

''Plast-treet vårt har ligget i garasjen i halvannet år, så jeg lurer jaggu på om ikke det er et og annet småkryp der og.... ''

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo egentlig en rar skikk. Mannen kommer hjem til jul i år også, så jeg får bare finne meg i å godta edelgran.

Hadde det vært opp til meg, så hadde vi hatt plastversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197500815' post='3749163]

Det er jo egentlig en rar skikk. Mannen kommer hjem til jul i år også, så jeg får bare finne meg i å godta edelgran.

Hadde det vært opp til meg, så hadde vi hatt plastversjonen.

''Det er jo egentlig en rar skikk''

Vi drar inn treet og så går vi rundt det :) Ja det er morsomt hva vi gjør. Men guri så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Affiserer meg ikke en døyt! ;-) Ekte juletre må det være! Eneste unnskyldning for plast må være at man er allergisk. Det er absolut ingen unnskyldning at det drysser. Jeg ligger heller på alle fire frem til påske og plukker nåler enn å ta inn plasttre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Affiserer meg ikke en døyt! ;-) Ekte juletre må det være! Eneste unnskyldning for plast må være at man er allergisk. Det er absolut ingen unnskyldning at det drysser. Jeg ligger heller på alle fire frem til påske og plukker nåler enn å ta inn plasttre;-)

Hehe!

Leste en artikkel om at Nord-Trønderne var norgesmestere i anskaffelse av plastjuletrær. Jeg bor ca 27 km fra grensa til det fylket, så jeg er tilbøyelig for det meste ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Affiserer meg ikke en døyt! ;-) Ekte juletre må det være! Eneste unnskyldning for plast må være at man er allergisk. Det er absolut ingen unnskyldning at det drysser. Jeg ligger heller på alle fire frem til påske og plukker nåler enn å ta inn plasttre;-)

''Jeg ligger heller på alle fire frem til påske og plukker nåler enn å ta inn plasttre;-)''

Ja det er rart. Når en endelig tror man er kvitt nålene så dukker de opp igjen. Plast er greit når en blir gammel og grå kanskje, eller hvis noen har allergi selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg ligger heller på alle fire frem til påske og plukker nåler enn å ta inn plasttre;-)''

Ja det er rart. Når en endelig tror man er kvitt nålene så dukker de opp igjen. Plast er greit når en blir gammel og grå kanskje, eller hvis noen har allergi selvsagt.

Det er tross alt en grunn til at uttrykket "jula varer helt til påske" dukket opp! Det skyldes selvsagt at det er _barnålene_ som finnes i huset så lenge! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197501247' post='3749182]

Hehe!

Leste en artikkel om at Nord-Trønderne var norgesmestere i anskaffelse av plastjuletrær. Jeg bor ca 27 km fra grensa til det fylket, så jeg er tilbøyelig for det meste ;o)

Ja, sånn kan det gå! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...