Orio Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 I morgen har jeg altså time på dps. Og jeg må nesten gjøre et nytt forsøk på å få sagt i alle fall noe av det jeg tenker på. Jeg må jo på et eller annet vis få fortalt hvordan jeg har hatt det i det siste, og at jeg ikke orker/klarer å fortsette som vi har gjort hittil. At jeg trenger avklaring på en del ting. Hvordan skal jeg klare å si det? Det er vanskelig nok å få sagt ting når jeg vet hva jeg prøver å si, men nå er jo alt bare kaos i tillegg, jeg vet ikke hva jeg vil si. Vet bare at det er noe som ikke fungerer. 0 Siter
Gjest Yy Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Skriv ned tankene dine og ta med. Det er alltid kjekt på flere måter, syns nå jeg i allefall, når jeg er midt oppi det og skrive det ned så kan jeg sortere litt og eventuelt få andre til å lese det for det er ikke lett å fortelle det senere. Så kan vi plukke det fra hverandre eventuelt den veien og ta opp diverse. Bare ett tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.