Gjest Silver Fairy Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Ser ut til å være vår smak. Ser på de kakediagrammene for fylde og fruktighet - jo nærmere 3/4, jo bedre :-) Snart er det helg! ;-) 0 Siter
Helmi Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Finns det noe annet enn god rødvin!? Her smetter alt ned 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Finns det noe annet enn god rødvin!? Her smetter alt ned Da har ikkje du smakt Amigo! 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Col Di Sasso (Italiensk) er god og koster 100.- Etter at Dagens Næringsliv ga den knallgod kritikk for noen år siden, har den vært en av mine favoritter:-) Ikke det at den sto omtalt i DN betyr all verden, men det var nå slik jeg ble oppmerksom på den. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Etter at Dagens Næringsliv ga den knallgod kritikk for noen år siden, har den vært en av mine favoritter:-) Ikke det at den sto omtalt i DN betyr all verden, men det var nå slik jeg ble oppmerksom på den. Eg leser ikkje Dagens Næringsliv, men kom mer eller mindre over den ved en tilfeldighet. Så når eg ikkje visste hvilken vin eg ville ha, så syns eg Col Di Sasso var et godt valg, tror ikkje det er mange (som liker rødvin) som kan si den er direkte dårlig ihvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.