Gå til innhold

Angsten min spiser meg opp.

Anbefalte innlegg

kathrina1365381129

Jeg føler at jeg har så sterk angst konstant at jeg føler angsten spiser meg opp. Jeg kjenner at angsten sitter nede i magen. en ekkelklump nede i magen min. og i halsen. halsen snurpes sammen konstant. også er jeg alltid fryktelig kvalm og uvel konstant. Angsten min er mere generell. den er tilstede konstant hele tiden. jeg er livredd konstant jo. også vet jeg ikke hva jeg er redd for. jeg kjenner bare den grusomme angsten nede i magen min. akkurat som en fisk som spreller inne i magen min konstant jo. Også har jeg veldig vondt i brystet mitt. Vanskelig å puste. Jeg har fått diagnosene generalisert angst og sosial angst og agorafobi. ekkelt med så mye angst. Også er angsten min tilstede hele tiden nede i magen min. Hvor er det vanligst å kjenne angst? Er det vanlig å kjenne en sterk uro og ubehag nede i magen min konstant? Det er helt grusomt å ha det sånn. Helt fryktelig. Jeg kjenner at angsten min spiser meg opp. Den vonde klumpen inne i magen min er helt grusom vond å ha. Også er angsten min så merkelig. jeg kjenner angsten min konstant. Jeg føler med livredd konstant. Jeg føler meg aldri trygg noensteder. Er det vanlig å aldri føle seg trygg? Jeg er ikke trygg under dyna engang liksom. uff så fælt. Jeg holder ikke ut å ha det sånn mer. også har jeg hatt det sånn så lenge jeg kan huske liksom. uff. Hva skal jeg gjøre? Jeg har også diagnosen asperger syndrom og psykologen min har sagt at angsten er annerledes hos personer med asperger syndrom. Også foklarte hun at det er vanlig at angsten blir litt mindre når man gjør en angstfyll ting. men ikke angsten for de som har asperger syndrom. Men jeg skjønte ikke helt hva hun men te med det da. også kan jeg ikke spørre heller fordi jeg har sluttet hos henne fordi hun ikke kunne hjelpe meg mere sa hun. uff.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293973-angsten-min-spiser-meg-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...