Gå til innhold

Er jeg paranoid?

Anbefalte innlegg

kathrina1365381129

Jeg lurer på om jeg er paranoid. Om jeg har paranoid personlighetsforstyrrelse. Jeg føler at alle sammen er ute etter meg. at de skal gjøre meg noe vondt. Jeg føler noen forfølger etter meg. Når jeg er i leiligheten min så føler jeg at det er noen der. at det er noen under senga, i skapet mitt, under stolen osv. eller på baderommet. Jeg føler meg også overvåket. At det er noen der hele tiden. Men det er jo ingen der da. Også blir jeg fryktelig redd fordi jeg føler at det er noen der. også føler jeg at noen skal gjøre meg noe vondt. Sånn har jeg hatt det helt siden jeg var liten. Kan jeg være paranoid når jeg også var redd og hadde det sånn som barn? Eller kan man kun få diagnosen som voksen? Noen som vet om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293974-er-jeg-paranoid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...