Gå til innhold

Fra Cipralex til Remeron, NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Isflaket

Trappe nå ned mengden Cipralex med 5mg pr uke (ned på 10 fra i dag). På grunn av seksuelle bivirkninger. Er det sånn at man da etter en uke på 5mg kan gå direkte over på 30 mg Remeron, eller er det nødvendig med opphold i mellom? Min nye lege skulle drøfte dette med psykiarer, og så ringe om det var nødvendig. Har ikke hørt noe, men i tilfelle hun har glemt meg ut, er dette greit?

Har hatt en del nick etterhvert.. Cipralexoptimisten, c-optimisten og sist Høstløvet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293978-fra-cipralex-til-remeron-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan allerede nå starte med Remeron 15 mg.

Om en uke kan du slutte med Cipralex og øke til Remeron 30 mg.

Lykke til :-)

PS. Jeg bryr meg ikke om folk har et eller tusen nick så lenge bruken av DOL er fornuftig og en holder seg til reglene :-)

Gjest Isflaket

Du kan allerede nå starte med Remeron 15 mg.

Om en uke kan du slutte med Cipralex og øke til Remeron 30 mg.

Lykke til :-)

PS. Jeg bryr meg ikke om folk har et eller tusen nick så lenge bruken av DOL er fornuftig og en holder seg til reglene :-)

Tusen takk for svaret:-) Kjenner at jeg har gått ned i styrke allerede, så jeg er glad du tok deg tid:-)

Ha en fin førjulstid:-)

Annonse

Men, prøver å være litt optimistisk;-)

Går det bedre med deg i dag?

Hva vil det si å gå bedre? Å lure på hvorfor alle på dol boikotter meg? Å tro at alle hater meg? At jeg er en plage for alle rundt meg, at verden rett og slett ville være et bedre sted uten meg?

På et eller annet merkelig vis er det bedre, det er i alle fall mer kjent enn den kaotiske tilstanden jeg har vært i i det siste.

Gjest Isflaket

Hva vil det si å gå bedre? Å lure på hvorfor alle på dol boikotter meg? Å tro at alle hater meg? At jeg er en plage for alle rundt meg, at verden rett og slett ville være et bedre sted uten meg?

På et eller annet merkelig vis er det bedre, det er i alle fall mer kjent enn den kaotiske tilstanden jeg har vært i i det siste.

Tror ingen på Dol hverken hater deg, boikotter deg eller noe sånn:-) Jeg gjør i alle fall ikke det:-) Må på apoteket nå, så dette ble et kort svar..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...