Gå til innhold

NHD:Krangel mellom foreldre og homofilt søsken

Anbefalte innlegg

Gjest sitronkaramell

Foreldrene mine nekter å godta at mitt søsken er homofil. De er fra et lite sted

og er livredd for hva naboer og alle skal "si" Jeg syns det er så utrolig vondt både

for mitt søsken + foreldrene mine. Samtidig vet jegikke hva jeg skal si + hvordan

jeg skal forholde meg når folk spør meg (noe de gjør temmelig ofte):(:(

Bør jeg prøve snakke m foreldrene mine eller bør jeg holde meg utenfor.

Det er faktisk en enorm belastning for meg og en av årsakene til min GAD.:(

Tenker på det hele tida og er så redd

Fortsetter under...

Gjest greyhound

Etterhvert så må jo bare foreldrene dine godta det,for det forandrer seg jo ikke...

Den kjente håndballspillern Mia Hundvin var plutselig ikke lesbisk lenger hun når hun traff han kjekke (?) skateboardern! ;)- og nå har de barn....;)

Den kjente håndballspillern Mia Hundvin var plutselig ikke lesbisk lenger hun når hun traff han kjekke (?) skateboardern! ;)- og nå har de barn....;)

Hva har det med saken å gjøre - Mia har selv sagt at hun ikke tenner på kjønn men på person.

Gjest ja takk -begge deler, sa Ole Brumm

Det er nok fordi hun er bifil. Man MÅ ikke være enten eller.

Annonse

Gjest flyvende elefant

Mia sa aldri at hun var lesbisk,man kan da like begge deler

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...