Gå til innhold

cipralex - bivirkninger

Gjest Ikke fullt så dårlige dager nå

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke fullt så dårlige dager nå

Har gått på 5 mg cipralex i to uker. Trappa opp til 10 mg på torsdag. I går kveld fikk jeg muskelsmerter og i dag har jeg i tillegg feber. Kjenner det kribler ekkelt i halsen, og hoster litt, men blir litt usikker....

Kan bivirkninger komme ved opptrappinga? Forsto det slik at det var vanlig at det skjedde første to uker viss man fikk det.... Jeg merket ingenting disse ukene... Regner med jeg er i ferd med å bli sjuk (igjen) men siden bivirkningene er det samme så begynner man jo å lure litt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294013-cipralex-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Isflaket

Det er jo normalt at angsten etc øker litt i startfasen.

Har du slitt litt med sykdomsangst i utgangspunktet, så er det kanskje det som kjennes mye nå?

Jeg slet mest med kvalme, og når det gikk seg til, så var det snart på tide å øke dosen igjen, med det så kom kvalmen igjen. Fikk blandt annet råd av NHD til å drøye den ene økningen litt, slik at jeg ikke skulle ha det så ille.

Etter tre til fire uker var det meste av bivirkningene vekke, og depresjon, angst og fobier var plutselig til å leve med:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...