Gå til innhold

Hvorfor får troll leve?

Gjest pærebrus875

Anbefalte innlegg

Du må nok inn på hvert enkelt forum for å komme lenger bakover i tid ja. Tror aldri det har vært mulig via 100 nyeste å bla seg lengre bak.

''Tror aldri det har vært mulig via 100 nyeste å bla seg lengre bak.''

Nei kanskje ikkje med de "siste 100", men eg mener å huske at det tidligere var mulig å velge "de nyeste" innlegg i alle fora, for deretter å trykke forrige side osv.

Men det er mulig eg husker feil.

Ps! Det kunne vært fint å scrolle bakover, etter eg kommer fra jobb fks, for å se om det er noe av interesse...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

17

• mrxx

12

• adelie

3

• Orio

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest pærebrus875

Ok, tror eg skjønner ka du mener, eg såg også at Webmaster hadde svart på innlegget ditt.

Ett lite spørsmål bare: Om eg ønsker å lese innlegg lenger tilbake enn "de 100 siste" er ikkje det mulig lenger?

Før (i gamle dager) så syntes eg å huske du kunne trykke på "de nyeste", for deretter å trykke på "forrige side" gang etter gang om du ville for å lese innlegga langt tilbake.

Nå får eg kun lest (bladd igjennom) innlegg 2-3 timer tilbake!

Vet du (eller noen andre) om det er mulig å bla seg lengre bakover, uten å ta for seg hvert enkelt forum for hver gang?

Nei, ikke som jeg har funnet ihvertfall, da må du bla gjennom hvert forum. Men du kan jo se på "svar til meg" om noen har svart deg, den går jo nok tilbake i tid til at du klarer å følge med, og ikke går glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg har funnet ihvertfall, da må du bla gjennom hvert forum. Men du kan jo se på "svar til meg" om noen har svart deg, den går jo nok tilbake i tid til at du klarer å følge med, og ikke går glipp av noe.

Ok. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rullekanin

Ja jeg ser på deg som et troll. Hva er vitsen med å svare på et innlegg et noen er "idiotisk"? Utdyp gjerne hvorfor noe er idiotisk eller bra, å bare skrive "dette er idiotisk/bra" er faktisk ikke diskusjon, men kommentar. Man kan ikke basere en "samtale" på bare kommentarer, det er derfor dette heter "diskusjonforum".

Men hva du vil du, men begrunn det gjerne, ikke bare sleng ut "søppel". Det gir ikke noe mening.

Har du lest svarene mine?

Jeg sier at alle som våger seg ut på et kjøpesenter i desember bør være forberedt på at det er overfylt der. Det ER idiotisk å innbille seg at man får være der aleine. Greier man ikke å takle det, ja da bør en heller holde seg hjemme.

hilsen trollet rullekanin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som husker han/henne med "pepan" her? For en person:-) Holdt faktisk på å le meg fordervet av noen av innleggene personen postet her. Blir annerledes når innleggene er av den karakter som har herjet her i det siste. Da er det slett ikke morsomt...

Jeg syns overhodet ikke "pepan" var morsom!! Syns h*n bare var irriterende....

Som jeg syns om alle trollene jeg klarer å sile ut.. Faktisk så syns jeg at trollene lager forumet så useriøst at jeg i lange perioder ikke har giddet å være her så mye. Sikkert ikke et stort tap, men litt trist om flere også stikker fra forumet pga at ledelsen ikke bare kan stenge ute de som ødelegger for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg syns om alle trollene jeg klarer å sile ut.. Faktisk så syns jeg at trollene lager forumet så useriøst at jeg i lange perioder ikke har giddet å være her så mye. Sikkert ikke et stort tap, men litt trist om flere også stikker fra forumet pga at ledelsen ikke bare kan stenge ute de som ødelegger for andre.

Syntes enkelte av innleggene var morsomme, ikke alle. Synes heller ikke at det er morsomt med troll her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærebrus875

Enig, derfor jeg ble lei av de 3 forumene jeg var medlem av, for mange troll rundt omkring, selv om de på et av forumene ble utestengt så ble det liksom "off enkelte skulle verken hatt internettilgang eller forum å være", så jeg orket ikke.

Men så stakk ejg innom her på ny pga jeg skulle spørre om noen og ble visst værende.

Er utrolig mye søplete oppførsel fra anonyme på nett, helt utrolig hva man kan finne! Så å ha skikkelig folk som gjerne er på forumet mye av dagen, eller flere som samarbeider slik "alltid" er noen innom, via jobb/skole osv, og luke ut slikt fortest mulig, vil jo etterhvert ta motet fra et hvert troll, og de går et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rtwpwwfweew

''Kan alle som er enige i dette svare meg? Helst under samme innlegg under Webmaster, slik at Webmaster da "ser" alle som er enige.''

Helt alvorlig? Noen irriterer seg bare over at andre er uenige eller oppfatter dem helt annerledes enn de selv ønsker å bli oppfattet som. Noen klager over andre, men er verre selv. Slik som du gjorde i en tråd for kort tid siden, skikkelig grovt også.

Det beste du kan gjøre er å opptre høflig selv og være tolerant overfor de som har en annen oppfatning enn deg selv. Håper det ikke byr deg imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kan alle som er enige i dette svare meg? Helst under samme innlegg under Webmaster, slik at Webmaster da "ser" alle som er enige.''

Helt alvorlig? Noen irriterer seg bare over at andre er uenige eller oppfatter dem helt annerledes enn de selv ønsker å bli oppfattet som. Noen klager over andre, men er verre selv. Slik som du gjorde i en tråd for kort tid siden, skikkelig grovt også.

Det beste du kan gjøre er å opptre høflig selv og være tolerant overfor de som har en annen oppfatning enn deg selv. Håper det ikke byr deg imot.

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bryr jeg meg ikke så veldig mye. Men en ting er sikkert disse menneskene lider av noe, de kan ikke være helt friske. Jeg lurer bare på om de skjønner det selv?

De dummer seg ut så det holder og det uten andre sin hjelp, men med kun sin egen dumhet. Jeg fatter ikke at det er mulig. Kanskje det er ren oppmerksomhet de søker og at de ikke klarer det på en annen måte?

Skjønner de selv hvordan dette ser ut for andre friske mennesker? ikke vet jeg, men det er vel tvilsomt.

Jeg skulle gjerne ha visst hva som driver dem, men det får vi vel aldri svar på.

Jeg forstår du sikter til deg selv nå. Du er jo alldeles helt bak mål, i de fleste tilfeller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg skjønne, men skjønner fortsatt ikke hvorfor de holder på, hva det gir dem å lage faenskap. Du må jo være syk på en måte for å ha glede av dette hvis du ikke er pur ung, noe jeg ikke har inntrykk av at de er.

De har jo noen sider ved seg, som slettes ikke er bra, men de ser det kanskje ikke selv.

Kanskje på tide de tar seg en tur til psykolog.

God tur dit da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Du må ha ekstremt mye fritid. Enten det, eller så har du et veldig kjedelig liv, siden du faktisk gidder å skrive en novelle om alt dette :-)

Synes du har mer fritidsproblemer som gidder å svare på absolutt alt som blir skrevet jeg da ;-).

Synes bare man kan forsøke å bidra litt i en samtale, ikke bare skrive tull /hele/ tida. Iblant passer det å svare ironisk og tulle litt, iblant ikke. Viktig å forstå den forskjellen og at det kan irritere litt å bare få useriøse tullesvar før man blir aktiv på et forum synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noen spesiell akkurat igår kveld, det er bare generellet "anarkiet" som råder her. Går liksom ikke en dag uten altfor mange slike tåpelig innlegg. Så nå fant jeg ut at kanskje vi kan lage en tråd som kanskje Webmaster kan reagere på?

Dine innlegg er da slett ikke noe mindre tåpelig enn noen andres. Kanskje du heller skulle finne noe annet å bedrive tiden din med, enn å bry deg med alt og ingenting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har mer fritidsproblemer som gidder å svare på absolutt alt som blir skrevet jeg da ;-).

Synes bare man kan forsøke å bidra litt i en samtale, ikke bare skrive tull /hele/ tida. Iblant passer det å svare ironisk og tulle litt, iblant ikke. Viktig å forstå den forskjellen og at det kan irritere litt å bare få useriøse tullesvar før man blir aktiv på et forum synes jeg.

Nå skal jeg fortelle deg et par ting:

_Du_ må ha ekstremt mye fritid, du er jo på nett _hele tiden_ du. Jeg skjønner du må ha et forferdelig kjedelig liv, men la deg nå ikke bli helt utslitt. Nå har jeg nettopp logget meg på, etter en lang arbeidsdag, men jeg bemerket meg at du faktisk svarte _med en gang_. Ganske treffende hva?

Uansett, dine meninger eller innlegg har ingenting å si for meg, jeg ler for det meste :-)

Ha en fortsatt fin dag lille venn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror pærebrus mente at jeg er et troll, men jeg svarte jo bare på et innlegg jeg syns var litt latterlig. Mulig jeg var litt kvass, men jeg skjønte ikke at det var mulig å hisse seg opp over barnevogner og overfylte kjøpesentre nå i desember.

Jeg er iallefall innforstått med at det ER fullt på kjøpesentrene nå før jul.

Svar det du vil du, dine meninger er bare dine. Ikke bry deg om andre noksagter som ikke tåler at andre har kvasse meninger. Jeg liker deg jeg, så bare vær deg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser på deg som et troll. Hva er vitsen med å svare på et innlegg et noen er "idiotisk"? Utdyp gjerne hvorfor noe er idiotisk eller bra, å bare skrive "dette er idiotisk/bra" er faktisk ikke diskusjon, men kommentar. Man kan ikke basere en "samtale" på bare kommentarer, det er derfor dette heter "diskusjonforum".

Men hva du vil du, men begrunn det gjerne, ikke bare sleng ut "søppel". Det gir ikke noe mening.

Ha ha, ler meg skakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...