Piraye Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Gøy med spenning! Ja ikke sant?? Så lenge det er ordenlig spennende og det er en nordmann innvolvert (eller et lag jeg heier på), så er det nesten likegyldig hvilken idrett. 0 Siter
vanilje Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Landslagskamper i håndball er den eneste sporten som får meg til å sitte klistret til tv-skjermen. Satt også her og jublet og bannet osv Ja, det ble gjort mye feil, men det er spennende uansett, særlig når det er så jevnt. Men..det provoserer meg grenseløst at enkelte mannlige trenere, sånn som han i dag og andre tidligere, bruker så sinnsykt mye kjeft! Som om folk presterer bedre av å bli skjelt ut? Akkurat der er jeg stor tilhenger av Marit Breivik sin trenerstil. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 Landslagskamper i håndball er den eneste sporten som får meg til å sitte klistret til tv-skjermen. Satt også her og jublet og bannet osv Ja, det ble gjort mye feil, men det er spennende uansett, særlig når det er så jevnt. Men..det provoserer meg grenseløst at enkelte mannlige trenere, sånn som han i dag og andre tidligere, bruker så sinnsykt mye kjeft! Som om folk presterer bedre av å bli skjelt ut? Akkurat der er jeg stor tilhenger av Marit Breivik sin trenerstil. ''Men..det provoserer meg grenseløst at enkelte mannlige trenere, sånn som han i dag og andre tidligere, bruker så sinnsykt mye kjeft! Som om folk presterer bedre av å bli skjelt ut? Akkurat der er jeg stor tilhenger av Marit Breivik sin trenerstil.'' Akkurat han der snakker eller rettere sagt brøler så stygge ord at de ikke kan gjengis her engang. Grusomt unødvendig å være slik! Marit Breivik er super rolig og er veldig flink med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.