Gå til innhold

Fantom-røyklukt??


Gjest røyklukt i nesa uten grunn

Anbefalte innlegg

Gjest røyklukt i nesa uten grunn

Meget merkelig spørsmål. Jeg har vært fryktelig lenge forkjølet, bronkitt, bihulebetennelse osv nå. Har egentlig ikke vært helt frisk på snart 8 uker. Jeg var på en hyggelig kveld m jobben for snart en måned siden der noen røkte endel inne.

Nå lukter det røyk inni meg.... altså når jeg puster kjennes det som jeg nettopp har vært på fest med mye røyk. Jeg har aldri røkt, og den gangen for snart en måned siden er eneste gangen jeg har vært i nærheten av røyk på aldri så lenge.

Jeg fatter ikke hva dette kommer av. Det er fryktelig irriterende å gå og kjenne denne røyklukta uten grunn.

Er det noen som har opplevd noe lignende? Håper det gir seg snart, før jeg blir sprø....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest røyklukt i nesa uten grunn

Heh... Av og til begynner man å lure på seg selv. Jeg googlet før jeg la inn spm men fant ikke noe. Så forandret jeg litt på spm, og jammen meg:

http://www.doktoronline.no/qa/forum/3/qa3664645.html?s=doc.nav2

Merkelige greier!! Men om man kan gjøre noe med det er vel en annen sak.... *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...