Gå til innhold

Vondt i brystet etter plastisk kirurgi

Gjest Pasienten Trude

Anbefalte innlegg

Gjest Pasienten Trude

Hei. Jeg er en dame på 38 år som for 6 år siden ble operert for brystkreft. Fjernet venstre bryst, noe som resulterte i at jeg fikk redusert høyre bryst pga størrelse. Problemet er at dette høyre brystet alltid er ømt etter operasjonen. Det gjør vondt når kjæresten min stryker meg over brystet, noen ganger mer enn andre. Det jeg lurer på er om det kan være arrvev der som irriterer så mye at jeg alltid vil ha vondt, eller er dette noe som kan gjøres noe med? Ble operert på privatklinikk i Oslo som jeg forøvrig er veldig fornøyde med alt det andre de har gjort for meg! Fint hvis jeg får et svar på dette spørsmålet. Et lite spørsmål til. Det gjelder nesen min. Jeg har skjev nesevegg (er ikke blitt diagnostisert). Min pusteevne gjennom gjennom venstre nesebor er dårlig pga dette. Har jeg noen mulighet til å bli behandlet for dette gjennom det norske helsevesen, eller må jeg regne med å betale en eventuell operasjon selv? Det er plagsomt hvis jeg er forkjølet og må puste gjennom munnen om natten. Dette forringer min søvnkvalitet veldig! Jeg har et snev av astma som jeg bruker Symbicort for, og røyker ca 10 sigaretter daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...