Gjest 27år Mann Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er en 27 år gammel mann som sliter med noe jeg nok kan kalle angst. Har hatt dette lenge, men synes det blir verre og verre etter hvert som tiden går. Det som er verst for meg er når jeg skal snakke med folk, enten det er familie, venner, arbeidskollegaer. I telefon går alt veldig fint, i det daglige går det ikke bra. Jeg sliter spesielt med å holde øyekontakt med andre mennesker, og finner da på andre ting for å slippe nettopp dette. Blant annet tar jeg frem mobiltelefonen og trykker på denne for å slippe dette. Andre reaksjoner er svette og skjelving. Når jeg er "full" går alt veldig fint, men jeg kan ikke alltid være det . For en tid tilbake var jeg plaget av mye hodeverk, og fikk paralgin forte for dette, vet ikke om det bare var innbilning, men jeg synes dette hjalp meg også med disse problemene. Alle legger merke til dette, og noen har også spurt hva det er. Også når jeg er med venner har jeg følelsen av at alle baksnakker meg med en gang de har anledning. Dette er sikkert bare innbilning, men jeg føler det likevel slik. Jeg orker ikke ha det slik som dette lengre, da dette hindrer meg mye både i det private og i jobbsammenheng. Hva bør jeg gjøre, hadde håpet det var noe jeg selv kunne gjøre i første omgang, for jeg eventuelt kontaktet noen for å få hjelp med problemene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294164-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.