Gå til innhold

Nå er jeg i gang..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest juleklem

Lykke til!

Prøv å ikke kjenne for godt etter. Utrolig hva en kan føle hvis en gjør det, men ta det heller litt med ro.

Er det 5 mg du har startet med?

Tusen takk.

Ja, begynner m 5 mg i en uke, så øke til 10 mg. Skal prøve å ikke kjenne etter bivirkninger, men ikke lett..

Gjest juleklem

Lykke til! :-)

Bra du har sobril i tilfelle du får bivirkningen økt angst i en periode. Håper disse funker for deg.

Tusen takk :-)

Ja, jeg håper så at de virker på meg.. Drømmer om å bli bedre av angst.. Jeg vet det kommer til å ta et par uker før noe virkning, og det gleder jeg meg ekstremt til når det skjer.

Jeg er så stolt av meg selv i dag. Har kommet over tablett angsten. Jeg har klart å ta den første, og da er det lettere å ta de neste..

Tusen takk :-)

Ja, jeg håper så at de virker på meg.. Drømmer om å bli bedre av angst.. Jeg vet det kommer til å ta et par uker før noe virkning, og det gleder jeg meg ekstremt til når det skjer.

Jeg er så stolt av meg selv i dag. Har kommet over tablett angsten. Jeg har klart å ta den første, og da er det lettere å ta de neste..

Flott! :)

Jeg tenker at det bare er bra å være skeptisk til hva man putter i seg, men så lenge det kan hjelpe deg så er det bare bra! Håper den vil dempe angsten din. Også slik at du får krefter til å jobbe videre med livet ditt :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...