Gå til innhold

NHD. Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt vival, sobril og imovane omtrent daglig i nesten ett år. Ikke alle typene hver dag, men minst en av dem. Dosene har ikke vært store ( vival 5mg, sobril 15mg, imovane 15mg). Jeg har nå bestemt at det er tid for å slutte.

I en overgangsfase har jeg prøvd risperdal og truxal. risperdal hjelper veldig bra mot angsten min. pga bivirkninger er det veldig vanskelig å ta den mer enn noen dager i slengen. Jeg prøvde Truxal i helgen.

Her kommer problemet:

Jeg besvimer. Jeg har kun vært helt borte en gang (lørdag morgen), men jeg har store problemer med å stå oppreist. Kroppen er kjempetung. Hvis jeg anstrengfer musklene en liten stund blir de så svake at jeg ikke kna holde en kopp etterpå.

Er dette bivirkninger av Truxal eller risperdal? Jeg har ikke tatt noen av dem siden lørdag kveld.

Er det forbundet med at jeg har sluttet å ta benzo?

Eller er det noe helt annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294192-nhd-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...