Gå til innhold

Anbefal meg et kamera!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe meg nytt digitalkamera. Jeg har egentlig bare to krav: at det må ta bra bilder, og at det har RASK lukker. Skal kun bruke det til familiebilder, og med unger som beveger seg hele tiden, nytter det ikke hvis lukkeren bruker tre sekunder...

Andre finesser er jeg ikke opptatt av - men prisen må være rimelig.

Har jeg sjans til å finne dette?

Skrevet

Eg følger ikkje med på digitalkamerafronten, men Hasselblad H1 skal være et bra kamera.

''Jeg har egentlig bare to krav: at det må ta bra bilder,''

DET kamera er (heldigvis) ikkje oppfunnet enda! :-)

Skrevet

Vi har et Canon PowerShot S3 IS som vi er veldig fornøyde med. Ettersom det ikke er speilrefleks, er det ikke superraskt hvis du skal ta flere bilder etter hverandre, men til gjengjeld kan du med et enkelt trykk filme. Og det fanger også minner på en veldig god måte:-) På Japan foto får du kameraet nå til omtrent 3000 kroner, og det er forbanna billig.

Skrevet

Casio Exilim eller et Canon-kamera. Du bør ikke velge en med veeeelidg mange pixels. De tar ikke bedre bilder enn de litt eldre modellene.

Har et Casio Exilim 7,2 megapixels som tar veldig OK bilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...