ekte nick Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg må kjøpe meg nytt digitalkamera. Jeg har egentlig bare to krav: at det må ta bra bilder, og at det har RASK lukker. Skal kun bruke det til familiebilder, og med unger som beveger seg hele tiden, nytter det ikke hvis lukkeren bruker tre sekunder... Andre finesser er jeg ikke opptatt av - men prisen må være rimelig. Har jeg sjans til å finne dette? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Eg følger ikkje med på digitalkamerafronten, men Hasselblad H1 skal være et bra kamera. ''Jeg har egentlig bare to krav: at det må ta bra bilder,'' DET kamera er (heldigvis) ikkje oppfunnet enda! :-) 0 Siter
hulkert Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vi har et Canon PowerShot S3 IS som vi er veldig fornøyde med. Ettersom det ikke er speilrefleks, er det ikke superraskt hvis du skal ta flere bilder etter hverandre, men til gjengjeld kan du med et enkelt trykk filme. Og det fanger også minner på en veldig god måte:-) På Japan foto får du kameraet nå til omtrent 3000 kroner, og det er forbanna billig. 0 Siter
Speak Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Casio Exilim eller et Canon-kamera. Du bør ikke velge en med veeeelidg mange pixels. De tar ikke bedre bilder enn de litt eldre modellene. Har et Casio Exilim 7,2 megapixels som tar veldig OK bilder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.