Gå til innhold

NHD, du har min mailadresse.

Anbefalte innlegg

Gjest greyhound

Til NHD. Vedr ditt innlegg i tråden homofilt søsken.

Jeg vil forsvare din rett til å ha de meninger du måtte ha. Men DOL kan ikke tillate at du er direkte ondskapsfull med personer som allerede har nok problemer. Jeg trodde inntil nå at du kun var en antipsykiatrisk apostel, men jeg skjønner nå at du har større problemer enn som så. Dette er siste advarsel. Om dette fortsetter, vil jeg be webmaster stenge deg ute. – Nils Håvard Dahl, psykiater

Mitt innlegg.

For å være helt ærlig - jeg tror jeg forstår hvordan dine foreldre må ha det! Personlig skulle jeg ønske at folk som velger å leve ut sin "orientering" i det offentlig, de ber om juling men burde gå stille i dørene (joda jeg vet at dette er politisk ukorrekt, men jeg føler meg direkte uvel ved tanken på at folk 'driver på med ' denslags som er totalt imot 'naturens' orden). – greyhound

Er det dette innlegget du hisser deg opp over?

Finner du det problematisk å diagnostisere meg, NHD? Fra å være i dine øyne en apostel trekker du plutselig en konklusjon om at jeg 'har større problemer enn som så'. Å bli kalt antipsykiatrisk apostel finner jeg smigrende. Men jeg har forstått at du finner mine kritiske innlegg om de medikamenter du preskriberer, som problematisk. Hvem som har 'større problemer enn som så', blir vel i så fall et definisjonsspørsmål

Jeg sier som du: "Jeg har en (kort og) direkte stil. Det kan provosere noen". sic.

Tilslutt.

Jeg er ikke så sikker på at jeg vil forsvare din rett til å ha de meninger du har her inne, men jeg kan ikke akseptere at du skal bedømme mine meninger her, som ondskapsfulle. Hva andre mener finner jeg uinteressant. Vi har da ytringsfrihet? Og når noen legger frem så private problemer som i denne tråden, må det kunne gis rom for at man kan være politisk ukorrekt. - Jeg tillater meg å be om at du/webmaster tar direkte kontakt med meg på min mailadresse istedet for å bruke en person sin tråd til å utdype dine tanker om meg. Hvis det er din mening at det må settes en stopper for min ytringsfrihet her, forventer jeg selvsagt en begrunnelse. På forhånd takk! - Siden vi ikke er anonyme her, så har du jo min mailadresse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294257-nhd-du-har-min-mailadresse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har fått begrunnelse: det var direkte ondskapsfullt.

And by the way: du har misforstått ytringsfriheten:

Punkt 1: Den gir ikke rett til enhver ytring, les: injurierende og diskriminerende utsagn.

Punkt 2: Enhver nettsideeier har eksklusiv rett til å bestemme hva som skal stå der. Jeg for min del synes de har vært svært så tolerante med deg.

Du har fått begrunnelse: det var direkte ondskapsfullt.

And by the way: du har misforstått ytringsfriheten:

Punkt 1: Den gir ikke rett til enhver ytring, les: injurierende og diskriminerende utsagn.

Punkt 2: Enhver nettsideeier har eksklusiv rett til å bestemme hva som skal stå der. Jeg for min del synes de har vært svært så tolerante med deg.

Skriver under her, jeg.

Gjest pærebrus875

Me, too!

Helt enig!

Forrest greyhound, det burde være en diagnose for folk som ikke klarer å forstå/godta at ikke alle mennesker er like, noen tror på noe annet, noen foretrekker samme kjønn, og noen er brune. Det er ellers ingen forskjell på mennesker! For å ta et eksempel:

"Jeg skal nå begynne å hate folk som liker kylling. Herregud at det går an?Det verste er folk som spiser det i offentlighet"

Er det rett av meg å si dette? Å like kylling er en smaksak, jeg kan ikke bestemme andres smak. Å være homofil er faktisk bare en "smak" man er født med. De er mennesker de også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...