Gjest Shira :o) Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Så fint at du har funnet en ok tannlege ) Ja, jeg er utrolig glad for det. Fra og omtrent svime av på venterommet, ha flere søvnløse netter, være skikkelig redd, rusler jeg nå inn på venterommet og smiler når han henter meg. Jeg liker det ikke i den forstand at jeg gleder meg, men det gjør meg ikke så mye lengre. Han roer meg så godt ned at jeg velvillig gaper ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1197987072' post='3754814] Ja, jeg er utrolig glad for det. Fra og omtrent svime av på venterommet, ha flere søvnløse netter, være skikkelig redd, rusler jeg nå inn på venterommet og smiler når han henter meg. Jeg liker det ikke i den forstand at jeg gleder meg, men det gjør meg ikke så mye lengre. Han roer meg så godt ned at jeg velvillig gaper ) Sånn er min også - kan ikke si jeg gleder meg til å gå til ham heller, men han er utrolig rolig og hyggelig. Det hjelper veldig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.