Gå til innhold

Klump under penis (og huden)


Gjest Olaffen

Anbefalte innlegg

Jeg er en kar på 21 år som fikk en slags klump under penis, under huden, eller inni huden, eller noe.. Den er helt ufølsom, og er ikke vond på noen måte, og vises så og si ikke når penis ikke er erigert. Det er først når forhuden dras bak, klumpen følger med, og vises godt. Den er kanskje litt under en halv centimeter "rund". Rundt en halv kvinnelig lillefinger-negl. Den går an å bevege litt rundt, og virker som bare "er" der, helt uten grunn, eller noe. Denne har vært slik den er nå, i et års tid, og jeg har egentlig bare ignorert det, enda det bekymrer meg litt nå som jeg har tenkt litt på hva i alle dager det der egentlig er.

Håper på litt kunnskap rundt dette, da jeg uansett hvor mange tråder jeg har lest, så får jeg ikke et godt nok svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...