Gå til innhold

Angst/deprisjon

Anbefalte innlegg

Gjest voguigbudrh

Jeg er en 23 år gammel jente. Har opplevd en del ting i livet mitt som forfølger meg hverdag. Jeg husker som liten var jeg VELDIG redd for atr mamma og pappa skulle da, og var svært redd for at jeg skulle forskjels behandle dem i forhold til hvem jeg var mest glad i. De skiltes når jeg var 12 år, jeg stengte meg innen og ble veldig lei meg. Etter som jeg ble eldre havent jeg bort i gutter som bare brukte meg, løy og såret meg. Jeg ble holdfast og forsøkt voldtatt av en mann da jeg var 14 år.Da jeg var 20 år gammel havnet jeg i ett forhold hvor kjæresten min manipulerte meg helt i styker, jeg mistet all selvtilit og fikk ett vsært dårlig selvbilde. Han truet meg og slo meg om jeg ikke gjorde som han sa, jeg viste at det han gjorde var galt, men jeg var for svak til å komme meg ut. Tilslutt knakk jeg sammen, gikk ned 12 kg, besvimte og kastet opp. Jeg startet med anatidepresiva og staartet å gå til psykolog. Jeg ble sendt fra behandler til behandler og sluttet på medikamenter og behandling for jeg mista helt troen på det opplegget der. SIden var det mye av og på med bahndling og mediamenter. Jeg staartet i en jobb hvor jeg ble seksuelt trakasert av mion sjef, han befølte meg, ringte meg til alle døgnes tider, sa upassende ting osv. Jeg sa i fra at jeg ikke likte dette. På en firma tur ble jeg veldig full, min venninde så han prøvde å utnytte mge og sa det til ham.Jeg var avvisende og ville ha ham bort. det endte med at jeg våknet uten strøpebukse og truse og han hadde hatt sex med meg,mens jeg var bevistløs. Jeg fikk en kjæreste som støttet meg så lenge alt var bra, jeg ville slutte på tablettene min, han sa han skulle støtte meg. Jeg sluttet og hadde det svært vansklig i en periode, jeg fikk ingen støtte hos ham og han synst ikke jeg var gøy nok lengre og vi gjorede det slutt. For noen mnd sider ble jeg forsøkt voldtatt en kvled, men jeg kom meg bort. Jeg klarer ikke lengre å stole på noen, klarer ikke å være i ett forhold til noen gutter, har en selvtilitt som ikke er noe særlig. Utadd ser jeg ut som en oppegående jente det meste av tiden, men jeg har det helt jævlig. Har tenkt på selvmord mange ganger, men det tviler jeg på jeg komemr til å gjøre. Er på medikamenter uten annen behandling. Jeg vil bare at ting skal bli bra igjen, men begynner å miste troen.......har det for vondt. Jeg må få endret noe, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan du være så snill å hjelpe meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294335-angstdeprisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...