pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Gosj som jeg svettet i trøya ja. Skikkelig pinlig å stå i kassa med masse folk bak meg i kø.... Jeg dro og dro på kortet, men det ble feil i leseren. Det ble til at jeg prøvde minibanker, tre stk, mens jenta mi satt ved kassa og passet varene. *huff* Minibankene ville ikke dra til seg kortet. Hva kan ha skjedd?? Kortet er ganske så nytt og jeg brukte det rett før i en annen butikk. Penger på kortet selvfølgelig. Kassadama var så snill og tålmodig at det var en fryd Jeg måtte la halvparten av varene mine ligge igjen, for heldigvis så hadde jeg litt kontanter. Pinlig!! Jeg har oppbevart kortet i en sånn kortbeholder, så det er jo blitt godt passet på. Har det hendt noe tilsvarende for dere andre dolere? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har ikke vaert borti dette foer nei. Men jeg kjenner meg igjen i den folelsen egentlig, en gang jeg glemte pin-koden. Det stod bom stilt...Saa da var det bare aa gaa ut av butikken igjen...:-) Men det er nok slik at de som stod bak deg, tenkte ikke noe galt om deg, jeg ville iallefall ikke gjort det. Jeg har sett folk som handler feks., og ikke har nok penger til aa kjope alt. Det er bare slik som skjer innimellom:-) Haaper du faar ordna med saken i banken, evt. faa et nytt kort raskt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Jeg har ikke vaert borti dette foer nei. Men jeg kjenner meg igjen i den folelsen egentlig, en gang jeg glemte pin-koden. Det stod bom stilt...Saa da var det bare aa gaa ut av butikken igjen...:-) Men det er nok slik at de som stod bak deg, tenkte ikke noe galt om deg, jeg ville iallefall ikke gjort det. Jeg har sett folk som handler feks., og ikke har nok penger til aa kjope alt. Det er bare slik som skjer innimellom:-) Haaper du faar ordna med saken i banken, evt. faa et nytt kort raskt! Jeg har allerede fått bestilt et nytt kort. Har overført mine penger til min manns kort, så da får jeg handlet Dama bak meg sa med et smil at jeg hadde nok latt kortet gå varmt i disse juletider Vi skal fortsette julehandel i dag. Det var ungenes tur i går, og de ble jo bare halveis ferdige pga dette. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Vet det er lettere sagt enn gjort, og at det kan være flaut der og da, men ikke tenk på det du :-) Ring banken din og spør hvorfor kortet ditt "oppførte" seg slik. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Vet det er lettere sagt enn gjort, og at det kan være flaut der og da, men ikke tenk på det du :-) Ring banken din og spør hvorfor kortet ditt "oppførte" seg slik. Nå kan jeg flire av det hele, men jeg var nok ganske så sur i går da det skjedde. Har bestilt nytt kort i baken nå, han visste ikke hvorfor det ble slik. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Nå kan jeg flire av det hele, men jeg var nok ganske så sur i går da det skjedde. Har bestilt nytt kort i baken nå, han visste ikke hvorfor det ble slik. I baken?? ) Hehe.. ja, jeg skjønner at du ble sur i går, da det skjedde. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 I baken?? ) Hehe.. ja, jeg skjønner at du ble sur i går, da det skjedde. Det går litt fort i svingene 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det går litt fort i svingene Skjønte det :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Dette har både min mann og jeg opplevd. Fikk beskjed om at kortet var slitt så ingen annen utvei enn å bestille nytt kort. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Dette har både min mann og jeg opplevd. Fikk beskjed om at kortet var slitt så ingen annen utvei enn å bestille nytt kort. Slitasje er forståelig ja, men mitt var nytt. Dvs tre mnd gammelt, toppen. Nytt kort er på vei. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Vi har opplevd det flere ganger, både med gamle og nye kort. Ikke annet å gjøre enn å bestille nytt. Surt er det, jeg blir superstressa når jeg står der og kortet ikke virker. En gang på vinmonopolet virket ikke kortet. Han bak disken sa hånlig at jeg ikke hadde penger. Joda sa jeg, her er det god dekning, men det må være noe galt med terminalen eller kortet. Nånei, jeg hadde ikke dekning, fikk jeg til svar. Jeg travet bort i minibanken, tok ut en del tusen (det gikk en faen i meg) og travet tilbake, bladde opp hele bunken og lurte på hvor mye han skulle ha. He he, han kunne se meg hele veien til minibanken, og jeg så en anelse røde kinn da jeg kom tilbake ;o) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Har opplevd det samme. Derfor har jeg alltid to kort 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1198053938' post='3755458] Vi har opplevd det flere ganger, både med gamle og nye kort. Ikke annet å gjøre enn å bestille nytt. Surt er det, jeg blir superstressa når jeg står der og kortet ikke virker. En gang på vinmonopolet virket ikke kortet. Han bak disken sa hånlig at jeg ikke hadde penger. Joda sa jeg, her er det god dekning, men det må være noe galt med terminalen eller kortet. Nånei, jeg hadde ikke dekning, fikk jeg til svar. Jeg travet bort i minibanken, tok ut en del tusen (det gikk en faen i meg) og travet tilbake, bladde opp hele bunken og lurte på hvor mye han skulle ha. He he, han kunne se meg hele veien til minibanken, og jeg så en anelse røde kinn da jeg kom tilbake ;o) ''Jeg travet bort i minibanken, tok ut en del tusen (det gikk en faen i meg) og travet tilbake, bladde opp hele bunken og lurte på hvor mye han skulle ha'' Haha, ja det var det jeg også ville gjort. Det er jo akkurat det som er pinlig, at folk kan tenke at nei, hun har nok ikke penger på kortet. Huff! 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Har opplevd det samme. Derfor har jeg alltid to kort Ja, jeg får tenke slik fremover at det kan skje. Får dra med et ekstra kort (min manns). 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 ''Jeg travet bort i minibanken, tok ut en del tusen (det gikk en faen i meg) og travet tilbake, bladde opp hele bunken og lurte på hvor mye han skulle ha'' Haha, ja det var det jeg også ville gjort. Det er jo akkurat det som er pinlig, at folk kan tenke at nei, hun har nok ikke penger på kortet. Huff! Jeg bryr meg ikke om noen ikke har dekning, det skjer, men når han der hovne tosken på polet skulle se ned på meg på den måten. Da blir jeg irritert. Polet er nok den siste plassen jeg hadde gått uten dekning på kortet ;o) Jeg har sittet i kassen selv, og det skjer ofte at noen har for lite penger. Det har skjedd oss også, sambo skulle kjøpe badekar, dro kortet, der manglet det 3 kr på at det var 3000 på konto, som karet kostet. He he, han ble stresset, men slikt skjer jo. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1198053938' post='3755458] Vi har opplevd det flere ganger, både med gamle og nye kort. Ikke annet å gjøre enn å bestille nytt. Surt er det, jeg blir superstressa når jeg står der og kortet ikke virker. En gang på vinmonopolet virket ikke kortet. Han bak disken sa hånlig at jeg ikke hadde penger. Joda sa jeg, her er det god dekning, men det må være noe galt med terminalen eller kortet. Nånei, jeg hadde ikke dekning, fikk jeg til svar. Jeg travet bort i minibanken, tok ut en del tusen (det gikk en faen i meg) og travet tilbake, bladde opp hele bunken og lurte på hvor mye han skulle ha. He he, han kunne se meg hele veien til minibanken, og jeg så en anelse røde kinn da jeg kom tilbake ;o) *knegg* Skadefryd er den beste fryd... 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1198055099' post='3755479] Jeg bryr meg ikke om noen ikke har dekning, det skjer, men når han der hovne tosken på polet skulle se ned på meg på den måten. Da blir jeg irritert. Polet er nok den siste plassen jeg hadde gått uten dekning på kortet ;o) Jeg har sittet i kassen selv, og det skjer ofte at noen har for lite penger. Det har skjedd oss også, sambo skulle kjøpe badekar, dro kortet, der manglet det 3 kr på at det var 3000 på konto, som karet kostet. He he, han ble stresset, men slikt skjer jo. Jeg er veldig flink til å ringe kontofonen ofte Men ja, det kan skje selv den beste det. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 *knegg* Skadefryd er den beste fryd... Oh yes! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg er veldig flink til å ringe kontofonen ofte Men ja, det kan skje selv den beste det. Jeg ringer ofte kontofonen også, skal innrømme det ;o) Hos han ble det trekt ett gebyr for noe, så han trodde at han hadde dekning. 0 Siter
sweetness Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Ja, det har skjedd meg også noen ganger, men da har jeg måttet få nytt kort. Det starter som regel med at det ikke vil fungere i taxi'er etc, så bare sprer det seg;) Jeg opplevde for noen uker siden i en stressa julekø at det faktisk ikke var penger på kortet mitt. Men jeg har penger på en annen konto, også overfører jeg bare via tlf også er pengene på plass med en gang.(Det tar da ca max et min. å ringe å få det gjort). Hun bak kassa var veldig forståelsesfull, men ekspeditrisa bak neste kassa skulle blande seg inn å påsto at de pengene jeg overførte ikke ville være på min konto før 1-2 dager senere! Dette klarte hun jo å lire av seg i en passe nedlatende tone i tillegg. PHØH!! akkurat som om jeg ikke kjenner til min egen bank og det systemet der??? Hun ville bare krangle litt hun.. dumme dame med nisselue... Men jeg dro kortet en gang til å VOILA; penger på konto, gitt!! Hadde lyst å gni det sååå inn til hun nissedama uten serviceinnsikt, men det fikk så være.. .hehe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.