Gå til innhold

Hvilken er din favorittjulesang?


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26

Jeg vet ikke jeg, men Boney M (er det slik gruppa uttales tro?) minner meg veldig om mamma, som er doed.

De synger en del julesanger, og jeg liker stilen deres godt. Mamma hoerte en del paa dem, saa naar jeg hoerer dem synge, blir jeg litt melankolsk....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    20

  • adelie

    15

  • mariaflyfly

    14

  • frosken

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)

Ja, hvis hun skal se mamman sin så må hun jo komme. Jeg kan ikke dra til henne uansett.

Forresten så har de bydd på en leilighet i første etasje så jeg krysser fingre og tær for at de får den så jeg kan dra på besøk også.

''Forresten så har de bydd på en leilighet i første etasje så jeg krysser fingre og tær for at de får den så jeg kan dra på besøk også.''

*krysser fingre*

Da skulle jo jeg tatt meg en bytur også da :o)

Du, jeg har da vært med på å spre juleglede, har du fått skrytebilde av guttungen? ;o) Våre familieselskap har blitt til ingenting også, vi samles bare vi aller nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle gå-rundt-juletre-sangene, men liker godt "O helga natt", "En stjerne skinner i natt" og "Nordnorsk julesalme".

Ja, og så en som antakelig er engelsk og hvor refrenget ender opp i " in excelsis deo". Den regnes kanskje som salme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, men Boney M (er det slik gruppa uttales tro?) minner meg veldig om mamma, som er doed.

De synger en del julesanger, og jeg liker stilen deres godt. Mamma hoerte en del paa dem, saa naar jeg hoerer dem synge, blir jeg litt melankolsk....:-)

By the rivers of Babylon er fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg gjør best mulig ut av det. Men jeg er et sosialt vesen og liker ikke å være alene i dagevis, det er jeg jo resten av året også. Kan ikke lese bøker, se film døgnet 24/7 i årevis heller uten å savne noen å snakke med.

Er det ingen du kan besøke eller få besøk av? Du kan få komme hit!! Jeg ble litt trist på dine vegne jeg nå:o(

Kan ikke dattera di feire sammen med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1198097637' post='3756116]

''Forresten så har de bydd på en leilighet i første etasje så jeg krysser fingre og tær for at de får den så jeg kan dra på besøk også.''

*krysser fingre*

Da skulle jo jeg tatt meg en bytur også da :o)

Du, jeg har da vært med på å spre juleglede, har du fått skrytebilde av guttungen? ;o) Våre familieselskap har blitt til ingenting også, vi samles bare vi aller nærmeste.

Ja, jeg fikk det nå i ettermiddag. Skikkelig fint bilde :o) Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke funnet opp en bedre tråd! Tenk på alle de som har en vond jul. som ser overskriften til hver fordømte ting man _må_ i jula...!

Dette var vel den teiteste kommentaren jeg noensinne har lest på dol, tror jeg.

Hvis du ønsker deppetråder, så finner du nok av dem på psykiatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen du kan besøke eller få besøk av? Du kan få komme hit!! Jeg ble litt trist på dine vegne jeg nå:o(

Kan ikke dattera di feire sammen med deg?

Jeg skal feire julaften med dattera mi og minstemann. Ellers så er alle opptatte. Og minstemann skal til faren sin 1.dag og dattera mi til eldstemann og så er det venninner og slike ting og så reiser hun hjem 3.dag.

Egentlig så venter jeg på at barnebarna skal komme så det blir litt fart i sakene her og at familen blir større igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1198097637' post='3756116]

''Forresten så har de bydd på en leilighet i første etasje så jeg krysser fingre og tær for at de får den så jeg kan dra på besøk også.''

*krysser fingre*

Da skulle jo jeg tatt meg en bytur også da :o)

Du, jeg har da vært med på å spre juleglede, har du fått skrytebilde av guttungen? ;o) Våre familieselskap har blitt til ingenting også, vi samles bare vi aller nærmeste.

Ja, hvis de får leilighet så må du ta deg bytur. Det er klart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal feire julaften med dattera mi og minstemann. Ellers så er alle opptatte. Og minstemann skal til faren sin 1.dag og dattera mi til eldstemann og så er det venninner og slike ting og så reiser hun hjem 3.dag.

Egentlig så venter jeg på at barnebarna skal komme så det blir litt fart i sakene her og at familen blir større igjen.

Ok, jeg skjønner. Da får vi bare håpe at det spretter ut noen barnebarn snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste hyggelige er at dattera mi stikker innom på julaften.

Og så er det koselig å titte ut på julegatene, det er koselig å få fråtse i masse god julemat, kjekt med masse bra på TV'n osv... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, alt for sent for en fyllik. Var du der kanskje?

Nei, men den konserten er legendarisk (The Pouges?).

Når konserten skulle starte så fant de ikkje trommeslageren, etter veldig mye leiting så fant de han sovende på Hotellrommet og når de spurte om han ikkje hadde tenkt å spille så svarte han "at de allerede hadde spilt konserten!".

Han trodde visst de spillte konsert når de tidligere på dagen hadde hatt soundcheck, så han var nok ikkje helt edru han heller! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja, jeg fikk det nå i ettermiddag. Skikkelig fint bilde :o) Takk skal du ha.

Du er ikke forpliktet til å henge det opp altså, ville bare vise guttungen. Blitzen reflekterte litt i brillene, men det skal være litt slik ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det koselig å titte ut på julegatene, det er koselig å få fråtse i masse god julemat, kjekt med masse bra på TV'n osv... ;-)

Ja, det er det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Kunne du ikke funnet opp en bedre tråd! Tenk på alle de som har en vond jul. som ser overskriften til hver fordømte ting man _må_ i jula...!

Du kan la være å lese - og dette må jo være den minst kjipe juletråden her inne!

Det kryr av de som forteller hvor fælt alt er (meg inkl) - og da er det positivt når noen prøver på noe hyggelig.

Kan du ikke si noe hyggelig i tråder som dette - hold kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...