Gå til innhold

hemorider?


Gjest håper på svar!

Anbefalte innlegg

Gjest håper på svar!

Kan noen fortelle meg hvordan det ser ut og hvor lenge det vil ta før dette er borte?

Jeg er 24 år gammel og har fått dette (tror jeg) for første gang. Nå er det snart gått en uken siden jeg kjøpte krem på apoteket og syns ikke så mye har skjedd. Det er bare ikke så vond når jeg er på do lenger, men syns det har kommet mer utenpå. noe annet jeg kan prøve eller må jeg til lege?

Jeg begynner å bli ganske lei nå. Har hatt dette i 2 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok oppsøke en lege, legene er ikke noen farlige skapninger, de biter og klorer ikke. Men likevel er de fleste redd for dem.

Men husk at uansett hva du viser eller forteller til legen, så har han sikkert hørt og sett noe verre. Og det er ikk skam å ha problem "bak der" Men ellers er renslighet et must! Skikkelig rengjøting etter hvert dobesøk, og mye å drikke til daglig, slik at avføtingen holder seg myk og glatt!

Ring til legen snarest, og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...