bibben Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Normalt tar jeg 15 mg Abilify, 150 mg Lamictal og 2,5 mg Zyprexa om kvelden (kl.21). I kveld har jeg vært vertinne og måtte holde meg våken til gjestene endelig gikk nå kl. 01.30. I tillegg har jeg i løpet av kvelden drukket to glass rødvin. Av de nevnte grunner har jeg ikke kunnet ta medisiner som vanlig. Hva gjør jeg i morgen. Morgendosen er normalt 10 mg Abilify og 100 mg Lamictal. Bør jeg supplere med noe av det jeg ikke tok i nå i kveld? Jeg håper du kan svare meg på dette i morgen tidlig slik at jeg ikke kommer ut av rytmen på medisineringen. På forhånd takk for svar. 0 Siter
Gjest cilag Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 I pakningsvedleggene til mine medisiner står det at jeg ikke skal ta dobbel dose hvis jeg har glemt en. Du kan jo lese i pakningsvedleggene for dine medisiner. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Ta det du skulle av Ability og Lamictal. Hopp over Zyprexaen fra i går. 0 Siter
bibben Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Ta det du skulle av Ability og Lamictal. Hopp over Zyprexaen fra i går. Det blir jammen mye på én gang (altså 25 mg Abilify + 250mg Lamictal), men jeg skal hoppe i det. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.