Gå til innhold

På mote å gå uten bukser?

Gjest litt overrasket da

Anbefalte innlegg

Nei det gaar bra med ei litt tykk strompebukse eller en trang tights tror jeg. Skal ha med meg et slikt antrekk til Norge naa, tror det gaar bra:-)

Du vet at det er kaldt? Kuldegrader, du husker det? Sånn som får vann til å fryse og tærne til å bli blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela26

Du vet at det er kaldt? Kuldegrader, du husker det? Sånn som får vann til å fryse og tærne til å bli blå?

Joda, det har ikke gaatt i glemmeboka;-)

Men saavidt jeg vet, saa regner det i troendelag i dag, da er det vel ikke saa kaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:-) Toerr du ikke si det?

50?

''50?''

50??? For svarte svingende, du skulle hatt på blanke messingen skulle du!

Nei, 46 får holde. :-)

Ps! Har du ønska deg nytt tastatur til jul? Pleease!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det merkelig? Blir jo nesten som aa gaa i et skjort, bare at det er genseren som er lang:-)

Men aa gaa i en gjennomsiktig strompebukse kan jeg styre meg for da...

Fordi skjørtet i såfall ikke er lenger enn til underbuksa. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det har ikke gaatt i glemmeboka;-)

Men saavidt jeg vet, saa regner det i troendelag i dag, da er det vel ikke saa kaldt!

Nei, hvis det er kuldegrader burde det jo kommet som snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela26

''50?''

50??? For svarte svingende, du skulle hatt på blanke messingen skulle du!

Nei, 46 får holde. :-)

Ps! Har du ønska deg nytt tastatur til jul? Pleease!

46 ja...En bra alder det!:-) Og hva er saa galt med 50? Sean connery er jo fremdeles hot! han er vel 70 naa???

Nytt tastastatur? Jeg har nettopp kjoept meg ny pc!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 ja...En bra alder det!:-) Og hva er saa galt med 50? Sean connery er jo fremdeles hot! han er vel 70 naa???

Nytt tastastatur? Jeg har nettopp kjoept meg ny pc!!

Ny PC? Har du hørt om Æ, Ø og Å ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¿¿¿hae???

¿ Har du hoert om ñ ?

Nei, nå tror eg at det er best eg legger meg, eg er så trøtt at spørsmålstegnene dine står på hodet her! *hiver et glass kaldt vann i ansiktet, sånn helt i det blå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Nei, nå tror eg at det er best eg legger meg, eg er så trøtt at spørsmålstegnene dine står på hodet her! *hiver et glass kaldt vann i ansiktet, sånn helt i det blå*

Ja hvis du begynner aa se slike ¿¿¿ saa er det best aa gaa til sengs tror jeg. Da hjelper det ikke aa hive kaldt vann i ansiktet en gang!

¡¡¡ Nattetinatt !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du begynner aa se slike ¿¿¿ saa er det best aa gaa til sengs tror jeg. Da hjelper det ikke aa hive kaldt vann i ansiktet en gang!

¡¡¡ Nattetinatt !!!

God natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det stygt? Er det fordi de gaar med gjennomsiktig strompebukse?

Det liker ikke jeg heller...er tross alt 26, ikke 16....:-) Men gaar gjerne slik i ei tykk strompebukse.Synes det er fint jeg:-)

Det er vel slik med de fleste nye moter.. Det tar litt tid før det blir fint. Men denne moten tror jeg neppe jeg kommer til å like. Syns de rett og slett ser litt nakne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er stilig jeg, i alle fall hvis de går med det inne. Ute nå i kulda ser det litt rart ut.

De jeg har sett har ikke vært stilig. Men nå kan det tenkes at du og jeg tenker helt likt;o) Skjønner at menn liker denne moten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Fordi skjørtet i såfall ikke er lenger enn til underbuksa. :-)

Det boer vaere en viss lengde paa genseren som de bruker, samtidig ha paa seg ei litt tykk stroempebukse.

Det ville sikkert vaert svaert behagelig for deg aa gaa slik, naa som du er gravid:-)

Jeg har tenkt paa dette naar jeg selv blir gravid. "Dette skal jeg ha paa meg naar magen begynner aa vokse". For da jeg gikk gravid for 8 aar siden, var det vanskelig aa finne mammaklaer, altsaa bukser som ikke strammet,samtidig som de hadde lang benlengde. og som ogsaa var stilig.

Men mulig det er mer utvalg i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har sett har ikke vært stilig. Men nå kan det tenkes at du og jeg tenker helt likt;o) Skjønner at menn liker denne moten..

Hun jeg så hadde ikke helt gjennomsiktig bukser, men sorte, som virket tynne og en genser som såvidt dekket rumpa. joda dette var sexy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått med deg at Angela26 sitter i Spania, på spansk pc?

''spansk pc?''

Jo eg har fått med meg det. Men går det ikkje an å få et Norsk tastatur da? (Hvis ikkje ho bruker LapTopp da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...