Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Er veldig slapp og deprimert for tida. Føler meg fysisk syk. Har en virusinfeksjon og legen sa jeg har folinsyremangel. Det virker som det aldri går over, hatt det sånn i mange uker nå.

Den depresjonen jeg har nå, er av en annen type enn det jeg er vant til. Føler alt er meningsløst, da mener jeg at det er INGEN lyspunkter, og jeg sliter med sterk selvforakt. Det er sånn at jeg ligger i senga hele dagen og må bruke masse tid på å motivere meg for den minste ting. Jeg er ikke vant til å være såpass deprimert så lenge som jeg har vært nå. Altså denne depresjonen virker av en annen/mye tyngre type enn jeg har opplevd.

Kan dette komme av folsyremangel? Startet å ta 0,4mg folsyre for ca en uke siden. Hvor lang tid tar det før dette "virker"?

Jobber med veldig tunge ting i terapi nå også som går på å få sannheten i trynet. Føles ut som å falle ned i betong med nesa i en blodpøl og jeg kunne egentlig ønske jeg hadde mot til å hoppe utfor broa ned i gata (men gjør det ikke)

Legen er ikke å få tak i, så får ikke snakket med han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294456-hva-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...