Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hm. Skjønner at du har angst for det ja. Men. Det er kanskje lurt å prøve, en gang til? Kan jo hende det blir lettere da... når du har sendt dette, da har de jo sikkert fått en pekepinn...

Men jeg må legge meg nå jeg, ble så sliten... god natt. :-)

Jeg sendte mailen til en person jeg stoler på, og som jeg vet pleier å lytte når jeg prøver å fortelle noe.

Jeg vet at jeg må ta det opp med behandler på nytt, kan jo ikke fortsette som nå, men håper det blir på et bedre tidspunkt, en gang jeg er i stand til å prøve å forklare hva jeg mener.

Du er blitt veldig fornuftig, kommer deg i seng i rimelig tid og greier. Følger nok etter snart jeg også. God natt.

Fortsetter under...

Nei, det gjør ikke det. Men med alt det rare folk kan finne på å si må det da finnes et og annet menneske som sier huns i stedet for hennes, tror du ikke?

Tjaa..Ser ikkje bortifra at noen i Bergen sier huns.

Eller der sier de vel "Det er honnes veske." fks. Rare folk.

Annonse

Det kan jeg leve med. :- )

Måtte bare få fortalt noen hvordan jeg har det, men har ikke lyst til å gjøre dem bekymra heller. Fikk så dårlig samvittighet med en gang jeg sendte den, men da var det for sendt å angre.

Du gjorde lurt i og trykke :) Hvordan var det igjen: Bedre og angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort :)

Du gjorde lurt i og trykke :) Hvordan var det igjen: Bedre og angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort :)

Jeg vet jo egentlig det, jeg må få fortalt noen hvordan jeg har det for tiden.

Men så var det det med tidspunkt, da. Siste dagen før juleferien er det litt dårlig gjort å dumpe selvmordstanker og diverse i fanget på noen.

Og så er jeg redd h*n kommer til å kontakte dps eller fastlegen. Orker ikke snakke med noen av dem nå,

Gjest Janne K.K.

Jo du skriver sikkert * i mellom h & n, for å ikkje identifisere om vedkommende er en hun eller en han.

Så skriver du lengre nede i innlegget h*ns...Da kan det bare være en han, ellers måtte du ha skrevet h*nnes (begge deler ville avslørt kjønnet). he.he..

Men ikkje h*n, som du skreiv lengre oppe.

Du vet vel at man på et forum kun bruker 1 "s" for å gjøre det mer anonymt. Eller, nei, det visste du ikek tydligvis.

Annonse

Jeg tror hun mente at ved denne formen, hans eller hennes, er det vanlig på et slikt forum å bare legge til en s, uansett kjønn.

H*ns, uansett kjønn. Har aldri sett det selv da.

''H*ns, uansett kjønn. Har aldri sett det selv da.''

Aldri sett det eg heller, sikkert "sms" språk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...