Gå til innhold

Uren hud og kviser som godt voksen


Gjest gammeltkvisetryne

Anbefalte innlegg

Gjest gammeltkvisetryne

Jeg er over 30 og sliter veldig med kviser, gjerne veldig store og ømme som etterlater seg arr, jeg drikker mye vann og spiser stort sett sunt, jeg rengjør huden med nøytral såpe, men likevel blir jeg altså ikke kvitt kvisene. Det er nesten verre nå enn det var i tenårene.. noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt det problemet. Jeg kjøpte 3 produkter fra md formulation, som tok vekk ALT! i løpet av 1 mnd.

1: vask med facial cleaneser

2: ta på litt continious facial renewal serum (d stikker litt, du starter første uka bare 2 ganger i uka, så 4 ganger i uka, så hver morgen til slutt både morgen og kveld)

3: fuktighetskrem, jeg har continious renewal complex, daily facial treatment

Dette funker, er dyre produkter, men du har de lenge.

Håper d hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal unngå såpe på huden, uansett nøytral eller ikke. Spør deg fram på f.eks. apoteket og la dem hjelpe deg å finne en hudpleieserie som passer din hud. Du bør bruke et renseprodukt, ansiktsvann, øyekrem/gele og hudkrem hver morgen og kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammeltkvisetryne

Jeg har også hatt det problemet. Jeg kjøpte 3 produkter fra md formulation, som tok vekk ALT! i løpet av 1 mnd.

1: vask med facial cleaneser

2: ta på litt continious facial renewal serum (d stikker litt, du starter første uka bare 2 ganger i uka, så 4 ganger i uka, så hver morgen til slutt både morgen og kveld)

3: fuktighetskrem, jeg har continious renewal complex, daily facial treatment

Dette funker, er dyre produkter, men du har de lenge.

Håper d hjelper!

Tusen takk for godt råd, skal kjøpte dette så snart jeg får anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...