Gå til innhold

Sliter litt med utbrenthet

Anbefalte innlegg

Gjest nissestreker
Skrevet

Leste noen tips om det å leve mer i nuet osv og et av tipsene var å gjøre en rampestrek hver dag, for å få litt action i hverdagen.

I dag var rampestreken eller nissestrek som jentungen sa å bytte om på kurvene til kattene for å se om de valgte sin kurv eller faste plassen:) Begge valgte feil kurv, men på rett plass:)

Men om jeg skal finne på rampestreker hver dag kommer jeg snart til å gå tom.

Har en til klar, isopor på ruta til min gode nabo:)

Flere tips mottas med takk

Skrevet

Tja Skrive noen juletråder på Dol, kan jo vise seg å sette blodpumpa i høggir på enkelte.

Skrevet

Tja Skrive noen juletråder på Dol, kan jo vise seg å sette blodpumpa i høggir på enkelte.

Hehe....

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg aa hive snoeballer paa noen...Eller paa vindusrutene til folk...Men her er det jo ikke noe snoe...:-(

Men jeg liker aa gaa en tur paa kjoekkenet, uten aa se for lur ut, og komme tilbake med et glass kaldt vann aa hive paa mannen min. Helt saann ute av det blaa.

Det var mine tips, verdt aa proeve det ut!

Skrevet

Ringe på hos naboer og løpe som f' - helst hvis det er noen barn i nærheten hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...