Gjest nissestreker Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Leste noen tips om det å leve mer i nuet osv og et av tipsene var å gjøre en rampestrek hver dag, for å få litt action i hverdagen. I dag var rampestreken eller nissestrek som jentungen sa å bytte om på kurvene til kattene for å se om de valgte sin kurv eller faste plassen:) Begge valgte feil kurv, men på rett plass:) Men om jeg skal finne på rampestreker hver dag kommer jeg snart til å gå tom. Har en til klar, isopor på ruta til min gode nabo:) Flere tips mottas med takk 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Tja Skrive noen juletråder på Dol, kan jo vise seg å sette blodpumpa i høggir på enkelte. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Tja Skrive noen juletråder på Dol, kan jo vise seg å sette blodpumpa i høggir på enkelte. Hehe.... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg kunne tenkt meg aa hive snoeballer paa noen...Eller paa vindusrutene til folk...Men her er det jo ikke noe snoe...:-( Men jeg liker aa gaa en tur paa kjoekkenet, uten aa se for lur ut, og komme tilbake med et glass kaldt vann aa hive paa mannen min. Helt saann ute av det blaa. Det var mine tips, verdt aa proeve det ut! 0 Siter
Soulshine Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ringe på hos naboer og løpe som f' - helst hvis det er noen barn i nærheten hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.