Gå til innhold

Lukt

Gjest wonderinggirl

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

jeg bor i kollektiv med flere, deriblant en som er fra et annet land. Han kom til Norge for et halvt år siden. Jeg merket i begynnelsen veldig at han hadde en "utenlandsk lukt". Vanskelig å beskrive, men ofte lukter folk fra forskjellige land ulikt har jeg merket.I det siste er det akkurat som om det har begynt å lukte mer utenlandsk av meg! Klærne mine har en anelse av den lukten min utenlandske romkamerat har. Samtidig føler jeg at han ikke lukter like mye utenlandsk nå som han gjorde når han flyttet hit. Forandrer vi lukter etter hvor vi er og hvem vi er med?

Fortsetter under...

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Er det en neger?

Nei det er en fra frankrike

Skrevet

Nei det er en fra frankrike

Ah Frankrike ja. Der de går med samme underbukse i 3. dager i gjennomsnitt i følge en undersøkelse som ble gjort for noen år tilbake. Er ikke rart han lukter rart. De er ikke så flinke til å vaske seg heller.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Ah Frankrike ja. Der de går med samme underbukse i 3. dager i gjennomsnitt i følge en undersøkelse som ble gjort for noen år tilbake. Er ikke rart han lukter rart. De er ikke så flinke til å vaske seg heller.

hehe... sie ren undersøkelse ja! Tro aldri på slike undersøkelser. Denne karen dusjer hver dag, og han har alltid mye undertøy på tørkerstativet for å si det sånn! Kan det være noe med maten de spiser? De spiser veldig mye rart. Veldig mye løk og sånt også.

Skrevet

Folks lukt kommer i stor grad fra maten og drikken de har i seg.

Folk fra andre land spiser ofte annen mat enn oss og lukter derfor annerledes.

Etterhvert blir du mer vant til lukten. Men at du selv "tar over" hans lukt har jeg ingen tro på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...