trollemor;o) Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 De siste dagene/ukene har vært hektiske her i huset. Vi har en jobb som gjør at vi jobber dobbelt nå i disse juletider. Siste innspurten var i dag og jeg tenkte at det hadde vært deilig med litt rødvin nå på kvelden. Men, vi hadde ingen vin i det heletatt, så jeg så for meg en pepsi max kveld, igjen.. Men så ringer det på døren og der står en venninne og ville takke for noen tjenester vi har gjort gjennom året og overleverer en vinflaske. Ikke nok med det, det var favorittvinen min!! Nå tok jeg bare en liten avstikker ned til data`n for å fortelle dere at jeg koser meg og har endelig juleferie!! God jul og god ferie:o) 0 Siter
nedtelling Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Kos deg med vinen og ha en RIKTIG god jul og en herlig ferie!! Juleklem fra 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Saa koselig av henne! :-) Nyt dagene og ha en riktig koselig og god jul! Feliz navidad! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.