Gå til innhold

Hvem vinner IDOL 2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du, kan du definere harry? Gøy :)

Harry er sånn litt sakte, litt umoderne, noe for seg selv og helst med en litt håpløst hårfasong. Knis, vanskelig å definere ja :o)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• pekkaline

7

• AneM1365380603

5

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jann K.K
Skrevet

Han er litt på grensen, men ikke -for-harry. Synes han ser ut som en litt beskjeden snill mann jeg.

Hadde han hatt piercienger og tatoveringer, hadde han vært harry.

Han kan jo ikke noe for at han er sexy heller da:o)

Sexy??? he he he he, det var årets! Han ser jo ut som ei kveite i trynet ;)

Skrevet

Sexy??? he he he he, det var årets! Han ser jo ut som ei kveite i trynet ;)

Pst. Du hette "Janne K.K." før i dag, ikkje "Jann K.K" *S*

Skrevet

Harry er sånn litt sakte, litt umoderne, noe for seg selv og helst med en litt håpløst hårfasong. Knis, vanskelig å definere ja :o)

Jeg tenker harry er ullsokker i sandaler, tobakken i brystlomma og gjerne en caps :) Ubarbert!

Skrevet

Kan jeg stemme på han David Bowie-fyren?! Han var jo RÅ!!!! Hvorfor i huleste gikk ikke han videre?!

Hehe...de øyene er jeg redd går med meg inn i nattesøvnen!!

Skrevet

Jeg tenker harry er ullsokker i sandaler, tobakken i brystlomma og gjerne en caps :) Ubarbert!

Hehe, ja det er harry det og.

Men det finnes kule måter å være harry på og. Forresten, har det kvinnelige navnet blitt borte dvs doris. Det er det ingen som kaller damene noe mer.

Annonse

Skrevet

Hehe, ja det er harry det og.

Men det finnes kule måter å være harry på og. Forresten, har det kvinnelige navnet blitt borte dvs doris. Det er det ingen som kaller damene noe mer.

''doris'' er altså den kvinnelige harry? :) Morsomt, det hadde jeg ikke hørt om før.

Skrevet

''doris'' er altså den kvinnelige harry? :) Morsomt, det hadde jeg ikke hørt om før.

Ja, nå får vi prøve å si doris om damene ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...