Dorthe Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Du, kan du definere harry? Gøy Harry er sånn litt sakte, litt umoderne, noe for seg selv og helst med en litt håpløst hårfasong. Knis, vanskelig å definere ja ) 0 Siter
Gjest Jann K.K Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Han er litt på grensen, men ikke -for-harry. Synes han ser ut som en litt beskjeden snill mann jeg. Hadde han hatt piercienger og tatoveringer, hadde han vært harry. Han kan jo ikke noe for at han er sexy heller da:o) Sexy??? he he he he, det var årets! Han ser jo ut som ei kveite i trynet 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Sexy??? he he he he, det var årets! Han ser jo ut som ei kveite i trynet Pst. Du hette "Janne K.K." før i dag, ikkje "Jann K.K" *S* 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Harry er sånn litt sakte, litt umoderne, noe for seg selv og helst med en litt håpløst hårfasong. Knis, vanskelig å definere ja ) Jeg tenker harry er ullsokker i sandaler, tobakken i brystlomma og gjerne en caps Ubarbert! 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Kan jeg stemme på han David Bowie-fyren?! Han var jo RÅ!!!! Hvorfor i huleste gikk ikke han videre?! Hehe...de øyene er jeg redd går med meg inn i nattesøvnen!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg tenker harry er ullsokker i sandaler, tobakken i brystlomma og gjerne en caps Ubarbert! Hehe, ja det er harry det og. Men det finnes kule måter å være harry på og. Forresten, har det kvinnelige navnet blitt borte dvs doris. Det er det ingen som kaller damene noe mer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hehe, ja det er harry det og. Men det finnes kule måter å være harry på og. Forresten, har det kvinnelige navnet blitt borte dvs doris. Det er det ingen som kaller damene noe mer. ''doris'' er altså den kvinnelige harry? Morsomt, det hadde jeg ikke hørt om før. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 ''doris'' er altså den kvinnelige harry? Morsomt, det hadde jeg ikke hørt om før. Ja, nå får vi prøve å si doris om damene ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.