Gå til innhold

Skulle gjerne hatt noen å snakke med

Anbefalte innlegg

Gjest Vannmann5
Skrevet

Har prøvd kontaktannonse eller hva det heter på blink osv men jeg er sikkert litt kjedelig og kanskje litt gammel, er 30, vil gjerne ha noen å snakke med, bare om det er en gang i blandt.

Lurer på hvor jeg kan treffe en venn eller en jeg kan snakke litt med nå og da? Tips?

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875
Skrevet

Facebook er jo et alternativ, man MÅ jo ikke bruke fullt navn der. Så kan man finne grupper med felles intresser osv, og det er jo også en del på din alder på blink, bestemødre finnes på blink så det er ikke /bare/ fjortisser.

Forumer er jo også et alternativ, finner man noen med samme mening så har man ofte mye å prate om. Her er det kanskje litt vanskelig siden alle skifter nick hele tida ;-), men hva med http://frittfram.netfreehost.com/index.php ? (ja det er mitt forum men hva så? forumer er sosial møteplass på nett).

Aner ikke om du får tak i noen slags liste på nett over diverse forumer (Prøv startsiden.no og der du kan bla igjennom kategorier, kanskje det er noe der, og kanskje også på sol.no)

Gjest Smurferosa
Skrevet

jeg er også ensom. du kan prate med meg, om du vil

Gjest Vannmann5
Skrevet

jeg er også ensom. du kan prate med meg, om du vil

Hvor ?

Gjest Smurferosa
Skrevet

Hvor ?

hva med jpå det forumet pærebrus kom med (så du linka)?

Gjest Vannmann5
Skrevet

hva med jpå det forumet pærebrus kom med (så du linka)?

Sendte deg en melding

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...