Gå til innhold

"Kjærringstøt" under lilletåa


Gjest Plaget123

Anbefalte innlegg

Gjest Plaget123

Hei Har hatt problemer i det siste med små støt under lilletåa i høyre bein hvis jeg legger for mye vekt på den når jeg går. Jeg tror det er omtrent den samme følelsen som når man slår f. eksempel nerven i albuen inn i noe og får "Kjerringstøt." I begynnelsen var det bare såvidt jeg merket det, men i det siste har det blitt vondere og vondere, og det skjer også oftere. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Du har ikke fått en flis inni der da? Som går lengre og lengre inn i foten? Det kan fort gjøre veldig vondt og trenger ikke å være synlig heller... få tak i godt lys og eventult partner til å hjelpe deg og se grundig etter. Varmt fotbad myker også opp foten og kan få flisa ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...