Gå til innhold

Klar for IDOL 2008?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du på "tyne penger ut av stemmerne"-bløffen eller? Andre ting du har på hjertet? ;-)

Skrevet

Bare for å si det helt klart;

Jeg har ikke sett på 1- ETT!- program av Idol de siste 2 åra... Har ingenting med talent for sang å gjøre i det hele tatt! Det som teller, er hvor mange venner du har til å stemme på deg, og det ytre/sjarmen din. Synes det hele er totalt katastrofalt dårlig!

Men- hva het vinneren, da!? Hvor gammel!?

Skrevet

Tenker du på "tyne penger ut av stemmerne"-bløffen eller? Andre ting du har på hjertet? ;-)

Ja helt klart "tyne penger ut av småjenter" (i alle aldre) bløffen, og det musikalske karaokepreget. :)

Eg har masse på hjertet...:)

Skrevet

Bare for å si det helt klart;

Jeg har ikke sett på 1- ETT!- program av Idol de siste 2 åra... Har ingenting med talent for sang å gjøre i det hele tatt! Det som teller, er hvor mange venner du har til å stemme på deg, og det ytre/sjarmen din. Synes det hele er totalt katastrofalt dårlig!

Men- hva het vinneren, da!? Hvor gammel!?

Glenn Lyse 35 år. RIP (som artist vel og merke)

hidi, the scorpion
Skrevet

Glenn Lyse 35 år. RIP (som artist vel og merke)

33 år...;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes det er grei underholdning. Det er jo et show da :)

Skrevet

Nei,nå er den kua melket nok...

Ja, stakkars ku.

Den kua vet ikkje ka melkespreng er ihvertfall.

Skrevet

Ja, stakkars ku.

Den kua vet ikkje ka melkespreng er ihvertfall.

hehe,det er helt sikkert..

Skrevet

Jeg synes det er grei underholdning. Det er jo et show da :)

helt enig :)

Skrevet

Idol kan godt ta et års pause, men det er artig underholdning :)

Skrevet

Heeeeeeeeeeelt klar :) Men bruker ikke penger på det - kos underholdning :)

Skrevet

Nå venter jeg på big brother og farmen ;)

Har du hørt at big brother skal starte opp igjen eller?

Skrevet

Har du hørt at big brother skal starte opp igjen eller?

Nei, ikke et ord. Men jeg liker norske realityserier, skikkelig dritt, men jeg elsker det :)

Skrevet

Nå venter jeg på big brother og farmen ;)

Nei det er skikkelig doris altså! ;-)

Gjest Smurferosa
Skrevet

Hallo det blir ikke idol 2008, men derimot en talentkonkurranse hvor alle som er flink til hva som helst kan melde seg på.

Skrevet

Hallo det blir ikke idol 2008, men derimot en talentkonkurranse hvor alle som er flink til hva som helst kan melde seg på.

''...en talentkonkurranse hvor alle som er flink til hva som helst kan melde seg på.''

Hallo !! Ka er det for noe forbanna sprøyt, nå må en eller annen snart ta fra TV2 konsesjonen, de driver jo bare med viss/vass jo!

Altså du kan risikere at en som er flink til å jodle møter en som er god til å lage hestesko møtes i finalen, går det an da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...