Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags sesong er det som har gått nå på tv3 den siste tiden?

Hvilken episode var det som gikk på mandag? Nummer og navn?

Fortsetter under...

Skrevet

Det var i hvert fall sesong 13 men jeg vet ikke nr. Prøv og spør tiliti. Jeg ser 13 nå men har bare sett to episoder.

Skrevet

Det er sesong 14 som vises nå. Episoden som ble vist på mandag var nr. 296 og het "The Test".

Skrevet

Det er sesong 14 som vises nå. Episoden som ble vist på mandag var nr. 296 og het "The Test".

Hvilken episode var det i sesong 14 da? Jeg holder på med sesong 13 og har episodene fra sesong 14 som har blitt sendt i USA fram til nå dvs episode 10.

Skrevet

Hvilken episode var det i sesong 14 da? Jeg holder på med sesong 13 og har episodene fra sesong 14 som har blitt sendt i USA fram til nå dvs episode 10.

du, laster du de ned eller er de ute på dvd? jeg vet ikke om det var du som likte house..men om du like den liker du kanskje "Huff" :-)

Skrevet

du, laster du de ned eller er de ute på dvd? jeg vet ikke om det var du som likte house..men om du like den liker du kanskje "Huff" :-)

Jeg ser house også ;o) Jeg liker slike serier. Forresten så er den spin offserien av greys anatomy - private practise - bedre enn greys. Den anbefales. Nå har jeg ørten episoder med akutten å se i hele juleferien og masse godis, noe må jo jeg gjøre også når andre går på julebesøk.

Annonse

Skrevet

Jeg laster ned selvfølgelig, her er jeg sløv, glemmer å svare på spørsmålet :)

Skrevet

Jeg ser house også ;o) Jeg liker slike serier. Forresten så er den spin offserien av greys anatomy - private practise - bedre enn greys. Den anbefales. Nå har jeg ørten episoder med akutten å se i hele juleferien og masse godis, noe må jo jeg gjøre også når andre går på julebesøk.

du er nedlastnings fan du og ja.. jeg liker huff bedre enn house, grey er bare skjønn, jeg holder på med damages som er ganske bra, weeds, og the wire. *lat førjuls-tid*

Gjest Isflaket
Skrevet

du er nedlastnings fan du og ja.. jeg liker huff bedre enn house, grey er bare skjønn, jeg holder på med damages som er ganske bra, weeds, og the wire. *lat førjuls-tid*

Har du en kjapp liten oppskrift på hvordan jeg kan laste ned serier?

Skrevet

Hihi, en som er like ille som meg. Jeg har ghost whisperer, medium, the oz, akutten, greys, private practise, house og the women morderer club. Hver uke :o)

Annonse

Skrevet

Hihi, en som er like ille som meg. Jeg har ghost whisperer, medium, the oz, akutten, greys, private practise, house og the women morderer club. Hver uke :o)

*knegge* god smak har du og, men ghostgreia fikser jeg ikke, da er dexter bedre :-) dirty sexy money laster nå, virker ikke dum!

*frelst på serier*

Skrevet

*knegge* god smak har du og, men ghostgreia fikser jeg ikke, da er dexter bedre :-) dirty sexy money laster nå, virker ikke dum!

*frelst på serier*

Jeg har dexter men har ikke sett mer enn to episoder. Jeg er også helt frelst på serier, kan se hele dagen og halve natta hvis jeg er alene :o)

Du har sett Sopranos? Det er virkelig den beste. Jeg så alle seks sesongene uten stopp ;o)

Skrevet

Jeg har dexter men har ikke sett mer enn to episoder. Jeg er også helt frelst på serier, kan se hele dagen og halve natta hvis jeg er alene :o)

Du har sett Sopranos? Det er virkelig den beste. Jeg så alle seks sesongene uten stopp ;o)

ikke sant! sopranos er konge!! 6 fot under var herlig men sopranos slår alt. det aller beste er at man kan se når man har _tid_, slippe å være avhengig av sendetid osv.

kos deg i natten, sengen min roper :-)

Skrevet

Det skal jeg prøve. Tusen takk:-)

ps. det er bitlord, stable version du skal ha.. glemte å si det, ser det er 3 alternativer på den siden

Skrevet

ikke sant! sopranos er konge!! 6 fot under var herlig men sopranos slår alt. det aller beste er at man kan se når man har _tid_, slippe å være avhengig av sendetid osv.

kos deg i natten, sengen min roper :-)

Sov godt da :o)

Jeg kan jo sette på en episode med akutten ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...