Gå til innhold

Hitler er fascinerende

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er ikke nynazist, og jeg mener det Hitler stelte i stand under 2. verdenskrig er grusomt.

Men mannen må ha hatt litt av en psyke?! Det er noe veldig fascinerende ved han. Når jeg ser gamle videoklipp av ham føler jeg selvsagt stor avsky, men for å være ærlig tror jeg at jeg hadde falt som en flue for ham for 60-70 år siden. Kjekk var han jo ikke, positiv utstråling og sjarme var jo ikke heller hans sterkeste side for å si det mildt. Men han hadde en interesant og lokkende dragning, den maktsyke jævelen!

Men herregud så teit av han å hate jøder og å ville utslette alle jøder, når han faktisk er 1/3 jøde selv. Ser ikke helt logikken i det..

Hva slags diagnose kan han ha hatt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294566-hitler-er-fascinerende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Isflaket

Ja,moren hans var jøde.

Han var hvertfall en mann som stod for sine meninger,og flink til å tale sin sak.

Han var god til å snakke for seg,og få folk med på sitt lag.

Så dumt han tok livet sitt.

Skulle stått opp for sine meninger livet ut.

Fy f... Det hadde forhåpentlig vis ikke vart lenge!

Annonse

Gjest Isflaket

Nei,var i grunnen det jeg mente..

Formulerte meg dårlig..trøtt her..

Men han burde stått for det han gjorde,og tatt straffen sin.

I stedet for å sette ei kule selv.

Med det samme jeg leste hva du skrev så tenkte jeg at,, fy f..,¨så lite kjenner man egentlig mennesker på DOL.. Godt du bare slet med formuleringen i "trøttheta":-)

Med det samme jeg leste hva du skrev så tenkte jeg at,, fy f..,¨så lite kjenner man egentlig mennesker på DOL.. Godt du bare slet med formuleringen i "trøttheta":-)

he,he,ikke sant..

Uff,håper andre leser videre nedover før de svarer...

Ellers får jeg vel så hatten passer... ;0)

Gjest Isflaket

Han hadde hvertfall et enormt kontroll behov!!

Sikkert en av grunnene til at han skjøt seg..

Og fikk de til å brenne liket..

Kontroll til siste åndedrag..

Sykere kan de ikke bli, i alle fall:-)

Snart natt på mors2?

Får lii frysninger hver gang jeg leser signaturen din, forresten.. Mors er hva man sier om et dødt menneske man skal stelles..

Sykere kan de ikke bli, i alle fall:-)

Snart natt på mors2?

Får lii frysninger hver gang jeg leser signaturen din, forresten.. Mors er hva man sier om et dødt menneske man skal stelles..

snart natta ja...

Hehehehe,er ikke det morse da??

Uff...Håper det..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...